|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Ska förklara tydligare i fortsättningen,så att det inte missuppfattas. | |
|
tycker din bil ser fin ut.fin färg,dom flesta gillar titansliver. att din bil inte är automat ser jag inte som ett problem,många vill ha manuell. verkar som att folk glömt att du har stora M-paketet...det höjer värdet. nybesktad är din bil och milen är ok. sen om du ska ha sålt bilen snabbt utan byte så hamnar man att gå ner i pris tyvärr...dom flesta har alltid nåt dom vill byta med.cash is king. nya bra bilder på bilen,givetvis nytvättad inn och ut så skall det nog gå att sälja bilen. |
|
|
Denna kan väl ge en hint om att det är svårt för en viss typ av bilar nu. Länk |
|
|
Min Passat 2.0 TFSI Variant 2007 tog nästan fem månader att sälja...och det är ändå en av Sveriges mest populära bilar! Jag fick f ö info från en journalist på Tekn Värld att begbilsmarknaden är trög just nu, miljöbilar och dieselbilar är lättare att sälja. |
|
|
Matsh; Tänker du på premiumbilar med beige tygklädsel då? Det om något är svårsålt + att den saknar PDC har enbart standardstolar. Den är en snikutrustad och då blir det svårt. 525an som tråden handlar om behöver bättre bilder (utan snö) och fixa stötfångaren för den skämmer hela bilen, den drar ned mer än vad det kostar att fixa. Mvh Stephan |
|
|
Haha.. Du har en poäng där Stephan, beige och träpanel gör det svårsålt. Jag tittade mer på mil och pris, men det fanns ju helt klart en anledning till det låga priset. Om jag inte minns fel låg denna bil ute för en månad sedan med samma locktoner. \Mats |
|
|
För högt pris! Runt 138.000 enl bilpriser för absolut topskick! och då har jag inte räknat med skadan samt att den ska in på service. Sen ska väl skatten betalas denna månad på denna också. Minus på denna är: Manuell Bensin (behöver inte vara men många vill ha diesel idag) Du får nog sänka eller vänta på att kanske en köpare dyker upp! |
|
|
Tack för era synpunkter alla,därför jag gjorde ett inlägg,Kan meddela att bilen är nyservad nu,dock hade inte lackfirman tid att ta skadan när jag va i Östersund nu i veckan,Men är de det som ska till så fixar jag den,Blev väldigt brydd på om jag överhuvudtaget vill sälja den nu när man lufta den 50 mil häromdan,gud vilken underbar cruiser :) *BMW* Be My Wife |
|
|
155000 ? du skojar? du har helt enkelt övervärderat din bil. sålde min fullsmetade svsålda (utom navi och taklucka) 525i sedan 05a med 192hk motorn för 93000:- i februari 2012. den hade rullat 12500.. men lycka till att få 155k för din |
|
| Fast 93k måste väl ändå vara riktigt kasst betalt om bilen var som den skulle? Om den var "fullsmetad" lär det väl varit m-pakt med antar jag... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.