|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Tomas, Brostugan ligger på Kärsön som på väg ut mot Drottningholm (om du kör från Brommaplan i nordvästra Stockholm vill säga). Se gröna pilen här: Länk /Masten |
|
|
Hej Tomas! Mycket ricktigt Brostugan ligger på Kärsön, vill ge dig tips om vägvalet. Du kommer på E4:an från Nyköping så tar du av vid Slagsta till färjan mot Ekerö.Du färjar över ,tror det kostar 30 spänn säkert billigare än att åka runt hela Stockholm i rusningstrafik mot Bromma. I från färjeläget på Ekerö åker du mot Stockholm det är skyltat. Kommer förbi Drottningholms slott på höger sida sen över bron och in till höger mot Kärsön också skyltat. Finns ingen bättre väg. Mvh Laszlo Länk Min bil |
|
|
Tack så mycket för hjälpen, då ska jag ta o åka dit den 9/7 om det inte är allt för ruskigt väder!! Mvh Tomas F. |
|
|
Hoppas vi får se några fler Z bilar i morgon!! Så man slipper känna sig så ensam.. //Anders |
|
|
Toklimpan: Risken är stor att du blir ensam! BMW CS träffen är nästa måndag! Om du inte menar dom vanliga bilträffarna som är där vissa dagar. |
|
|
Haha.. Ups... Ja då lär jag bli ensam.. Får gasa förbi ändå kanske... //Anders |
|
|
Toklimpan, nu är jag ensam Z4 på träffen! Kommer du? |
|
|
Och jag var på sjön.... Typiskt.... //Anders |
|
|
Soligt väder, inga myggor!, 20-talet BMWs och en massa trevligt tjöt som vanligt;) Tack alla Ni som kom och förgyllde träffen! Styrelsen för Stockholmssektionen |
|
|
Det var en jättetrevlig tillställning, jag har missat några Brostugeträffar, men kommer inte missa några fler!! Mycket trevligt ställe med fina bilar o trevligt folk!! //Tomas F. |
|
|
Nästkommande Brostugeträff måndagen den 23:e Juli kl 18.00 kommer inledas med en frågesport och fina priser utlovas till vinnarna! Vi hoopas att vädergudarna ordnar solsken och myggfritt:) Välkomna önskar styrelsen för Stockholmssektionen |
|
|
Yeey! Jag kunde komma! Äntligen! Massor med fina bilar! :-) //Anders |
|
|
Häpp! Säsongsavslutning för Brostugan i dag kl. 1800. BMW Club Schweden-BMW Sport Club |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.