|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Varmt välkomna till Cafe Brostugans parkering (Länk Vi inleder utomhussäsongen och hoppas som vanligt på många besökande medlemmar. Vi kommer även hålla frågetävling samt dela ut pris till "Ziehlfahrt", den som åkt längst till träffen. Tänk på köerna, kom gärna i tid och ta med solen som vi säger till alla:) Varmt välkomna! Styrelsen för Stockholmssektionen | |
|
Hann tyvärr inte.... :-( //Anders |
|
|
Toklimpan: Det går fler tåg. Nästa brostugeträff är om 14 dagar, måndagen den 26/5 kl 18.00. Missa inte vårrallyt nu på lördag den 19/5 Länk Vädrets makter höll i alla fall regnet borta. 12 grader, lite kall blåst och varmt kaffe inledde träffen. En kvart över sex hade 43 ekipage och närmare 60 personer kommit och deltagarna skrev flitigt i sina frågetävlingslappar. Erik G hade kört ifrån Uppsala och vann "Ziehlfarts" priset, grattis Erik! Tack till alla som kom och gjorde denna framgångsrika kväll möjlig! Mvh Asken |
|
|
Kul att Brostugeträffarna 2012 har startat. Ett säkert kort. BMW Club Schweden-BMW Sport Club |
|
|
Vädret skrämde iväg mig fick nog av kyla o blåst på Gelleråsen i lördags. Attans Ziehlfartspriset hade jag vunnit.. :o) |
|
|
Jag missade årets första...:( Inga bilder? |
|
|
Men nu tog jag hem det priset! ;) Tack Asken! Erik |
|
| Har inte kunnat åka förbi tidigare måndagar men har det varit någon uppslutning. Hur blir det i kväll, himlen ser väldigt grå ut just nu. | |
|
Vi kör på som vanligt, välkomna! Mvh Asken |
|
| måste man var medlem för att komma ditt | |
|
Braman, alla BMW-intresserade är välkomna. BMW Club Schweden-BMW Sport Club |
|
|
Nån som ska dit ikväll...trots fotboll?? /// DanSol /// |
|
|
Om det inte regnar så kommer jag. /Janne |
|
|
Vi blir ett gäng som ska dit. Mvh Asken |
|
| Jag kommer | |
|
Det var trevligt! Men var är alla Z bilar????? Kände mig lite ensam......... //Anders |
|
|
Det var som vanligt jättetrevligt i måndags, Brostugan blir liksom inte fel. :-) Det skulle vara spöregn i så fal... vacker förare ska ha vacker bil:)Länk |
|
| Vädret är ju inte direkt toppen i dag... :( | |
| Verkar som att det var tur att man inte åkte, brinnande bilar och fotanglar på kymlingelänken och på e4... | |
|
Elva BMWs, strilande regn och ett femtontal tappra själar dök upp och de flesta åkte därifrån med ett leende på läpparna. Tråkigt att det inte var läge för dig att komma Erik. Mvh Asken |
|
|
Hej. Jag har funderat på att åka och kika in till den där Brostugan, men jag vet inte vart det ligger. Kommer själv från Oxelösund (utanför Nyköping). Finns det någonstans man kan hitta en vägbeskrivning? Mvh Tomas F. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.