|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
| marin849: Förstår hur du menar nu ;) håller med ang blocket annonser mm, har man inte komplett m-pkt ska man inte skriva ut det utan endast skriva m-kjolar eller likanande om man bytt själv och inte gjort jobbet fullt ut :) | |
| Men jag har ju komplett från fabrik , det är full m från fabrik med m ratt m stolar , m märke i ratten, m insetegslistor , m front , m kjol m bakre kofångare etc. M fälgar org m chassi. | |
|
Biran: Ser inte ngt konstigt med din annons, trorr bara du behöver EN som just vill ha en sådan bil. Hade min 530 ia-01 två veckor innan "rätt" köpare kom och köpte den utan en kronas diskussion, samma pris som jag hade på annonsen sådant betalde han, utan att ens titta i serviceboken... Den hade gått 27.000:- mil, utan m paket, /basic utrustning. Han sa att han kört på xx antal bilar men ingen var till hans belåtenhet, så när han såg min så sa han att han äntligen kommit rätt, Så ha lite in i magen, ingen respons efter två veckor bort med annonsen och in med lite andra bilder på blocket. |
|
|
Biran: Glömde skriva att jag fick 39:- för den. |
|
|
Ja precis . Har slängt upp lite nya bilder inne i bilen så får vi se vad som händer. |
|
| Biran: ber om ursäkt om du missförstod mig/jag formulerade mig fel. Menade inte din bil utan menade allmänt de bilar på blocket där det står m-paket men som endast innefattar kjolarna :) än en gång ber jag om ursäkt för missförståndet! | |
|
Nog är det lite trögt på marknaden just nu. Jag sålde precis min -01 530 IA Touring (21 000 mil, men det tog ett tag och jag fick sänka priset i några omgångar innan det gick iväg. Den var i okulärt i normalt bruksskick men men många bytta slitdelar och gick jättefint. Slutpriset blev 35' som var 10' under det jag först trodde jag kunde få. Vad skall man säga - det är köparens marknad.... Mvh Olle D |
|
|
Nu försvann min E39 också tillslut: Länk 530 M-Sport Touring 2002, 20K mil, slutpris: 69K Bilen såldes på 17" M-Sportfälg med odubbade vinterdäck. 19:arna stannade kvar hos mig och kommer att säljas separat. Mvh Chrille |
|
| 69' får väl anses som riktigt bra för en 10 år / 20' mil gammal 530 :) | |
| Ja speciellt med tanke på den låga utrustningsnivån och avsaknaden från sommarhjul. | |
| 69´är ett bra pris verkligen. Skulle jag få 50´ för min -01 (22k mil, hyggligt välvårdat skick, utan M-paket, med automat, på 16" originalfälgar) som jag funderar på att sälja, säljer jag den på studs. Tvekar, eftersom jag misstänker det blir mer som för Olle D... | |
|
Ja 69' var nog bra. Jag gav 64500 för min svartmetallic manuella 530 touring med fullt Mpaket i höstas. Den hade då gått 13300 mil o fick både 17" msportfälgar o 19" sommrhjul :-) Mvh Markus |
|
| Tur man har M-paket på båda kärrorna, men kanske ännu mer tur att man ska ha kvar dem i ca 5 år till! Mer värt på uppfarten än minnen i fotoboken;-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.