|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Köpte belkin Blåtandskitt 449kr på Net on Net i dag och monterade på parkeringen, parade ihop mobilen (max 1 min) och testa streama musiken, fick justera bas och diskant lite men tycker det låter riktigt bra från spotify och min HTC ONE X. Ljudkvaliten från röstsamtal är också rätt ok. Lätt värt 449kr. Hade nog kunnat betala dubbla om jag vetat att det skulle vara så bra som det var. | |
|
Angående billjud vill jag tipsa om en bra pryl, nämligen audiotronica plugglurar med brusreducering, ger bentley atmosfär då de tar bort 90 % av bullret utan svettiga kåpor, enda problemet är att man då lätt kör för fort. Perfekta för tex ljudböcker men även musik. Fungerar kusligt bra men kolla backspegeln så inte en ambulans ligger efter. |
|
| forsmann, jag har också testat Belkins BT-puck men fick samma problem som du hade med basen. Testade du iZound-prylen? | |
|
JoOne, okej trist. En väldigt smidig pryl annars det där. Nej jag testade aldrig iZound. Jag köpte ett bluetooth-kit från Fiscon i Tyskland istället. Blev mycket dyrare men funkar skitbra. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.