|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej, Nä, de är inte seriösa. Nån kille (Fredrik) som driver företaget, han hänvisar till alla möjliga avdelningar (ekonomiavdelning bl.a.) men är ganska säker på att han driver allt själv. Han saknar helt känsla för service och medkänsla, enligt min mening. Pengar styr allt. Och glöm att det går att ringa dem! Haha, satt nog i telefonkö 2 timmar allt som allt, och jag prövade flera gånger. Jag skulle inte rekommendera "dem". Ha en bra dag! |
|
|
Intressant att de påstår sig vara störst i Europa men det finns ingen information om själva bolaget på hemsidan. Inget org.nummer eller nånting. ------- //Lövet |
|
|
Verkar som det är företaget "Shop Experience" som står bakom "Gr8 experience" (som inte verkar vara registrerat som bolag utan bara finns som en hemsida) och de förefaller ju inte superseriösa precis - tre anställda, en c/o-adress alt postbox och två styrelsemedlemmar som inte har någon folkbokföringsadress, mm mm. Länk "Ägaren" (eller som det står "delgivningsbar person") är aktiv i minst 11 bolag och deras verksamhet spretar åt rätt många håll. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.