|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Jag har bara fått denna än så länge: BMW USB Diagnostics USB Interface Cable (BMW OBDII USB Interface Cable Comes with INPA , EDIABAS , DIS / GT1 (v57) , SSS / PROGMAN (v32) , NCS EXPERT , NAVCODER + Much more Har inte hunnit längre i installationen än att jag fått igång kabeln samt ett av programmen. Funkar så långt att läsa felkoder och kolla livedata och liknande. Hade tänkt fortsätta ikväll och grejja vidare tills alla program är i full funktion. Jag fick med en installationsanvisning på 55 sidor och har kanske kommit till sida 30. Dock så stämmer den inte riktigt, jag har fått sitta och rackla lite med drivrutiner och inställningar för att få igång det. Ska också säga att det funkar inget vidare med Windows 7 64-bit. Windows 7 32-bit som jag har på andra datorn funkade betydligt bättre. Kan uppdatera mer när jag fått tid att fortsätta. |
|
|
Lycka till! Hoppas du gör framsteg! |
|
| Nu blinkar bilen även vid upplåsning :) | |
|
Kan du lägga till ljud vid låsning? I så fall - Har du möjlighet att lägga upp ljud-/filmklipp så man kan höra hur det låter? ___ Min bil: Länk |
|
| Jag kunde inte lägga till ljud på min, bara optisk signal vid lås och/eller upplås och jag har larm. | |
| Samma för mig. Bara blinket som går att lägga till. Det är ju egentligen en orginalgrej på bilen. Bara att det är inaktiverat. Någon signal vid upplåsning finns inte i bilens inställningsmöjligheter. 370:- och några timmar vid datorn kostade det mig samt att man aldrig mer behöver betala BMW för att läsa av felkoder och liknande. :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.