|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Tycker det är bättre att köpa en originalare, helst av nån gammal gubbe som ägt bilen i många år... Men dom flesta E30 ägs ju idag av ungdomar med Baslåda, groteska kjolpaket och tung gasfot... //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 |
|
|
Sån som mig då :) |
|
|
Jag är inte bättre själv men brukar strycka det där groteska kjolpaketet och den gigantiska vingen... //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 |
|
| REN look ska d va ! | |
|
näähh...... STOR VINGE........ nja ok... lagom men kjol paketet ska va groteskt!! :) |
|
|
Cosmos: ehh förresten BMW 520i -86 (blivande 523iM) hmm..... Hur var det med groteska kjol paket... :) |
|
|
matz91: Vill inte anmärka men vad är en 315 -82 för någon bil???.... en 316 med igensotade cylindrar kanske???? |
|
|
///M paktetet är inte groteskt... Med groteskt menar jag överdrivna typ som den här: Länk //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 |
|
|
uuusshhccc.... Den där var vidrig... :) Nu förstår jag vad du menar.... |
|
|
Skönt att man kan göra sig förstådd =) //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 |
|
|
Titta vad jag hittade.... Ännu en e30 ägare som vill ha betalt för kjolpaketet och att bilen är snygg bla bla bla......... Länk |
|
|
deejaywasp: Är du snål din lilla smålänning!? ;) ;) ;) roadZter |
|
|
60000:- för en gammal E30!!!! //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 |
|
|
DanneZeta: Jag säger som Cosmos 60000:- för en gammal E30 som har 22000mil på mätarn.... Nä snål kan man väll ändå inte kalla mig.... Men Danne köp den du då om du tycker den är värd 60 :) |
|
|
deejaywasp: Hur skulle det se ut om jag köpte allt som var "prisvärt"?! Nej, det funkar inte... Jag skämtade bara lite med dig när jag skrev snål, jag såg nämligen i din profil att du bor i Småland. Där jag bor är folket minst lika snåla (=knallebygden). =) roadZter |
|
|
PRISVÄRD......... Herregud....... :) |
|
|
->deejaywasp En 315 är en ekonomivariant av E21 som tillverkades mellan 1981 och 1984. Den har en 1.6 liters motor på 75 hk (M10), saknar kromlister runt sidofönstren (svartmålade), saknar verktygsbox i bagaget, samt saknar elspeglar (måste ställas in för hand utifrån). Jag antar att denna modell inte såldes i Sverige, men ja e från Finland och här kan man se ngn om man har tur ! (De flesta e sönderrostade =( *snyft*) Bakhjulsdrift regerar ! |
|
|
Ok tack för svar..... Trodde nästan att du skrivit fel i din info :) |
|
|
Köpte en 316i 89a 18000mil..... Tyskimport det här året... fick den för 16.000kr Hissade upp den idag........... INTE ENS SPÅR EFTER YTROST :) :) :) |
|
|
deejaywasp: Blev det en 4-cylindrig?! :/ Just kidding! Lycka till med bilen! =) roadZter |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.