|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
hej alla bmw ägare! har nu skaffat mig en bmw som rubriken lyder och jag är nu efter ett passande bildiagnostik utrusing till denna bil. vill nämligen inte åka in varje ggn den varnar fel till verkstan och döda koden/na vore bra om programmet fixade och ändra service intervall från longlife till 1000 mil som jag alltid gör...jag köper inte detta att köra med långlife olja var 3000 mil byter olja nämligen var 1000 mil. tänkte buda på maxiscan 500 men läste här på forumet att detta inte fungerade till bmw vänligen | |
|
Hej! Om du är intreserad jag har en till salu. Jag köpte den för min bil men den funkar inte på den. Jag har en BMW E61 -09. Jag har testat den på en BMW E61 -07 och den funkar perfekt. Den passar för din bil också. Den heter BMW Dash Scanner 3 in 1. Mer info om programmet hittar du på de här länkarna. Länk eller Länk Mvh /Edin |
|
|
hej! visst är det intressant,,,,,, vad hadde du tänkt för pris på kittet |
|
|
Hej! 1000 + frakt, tyvärr kan inte ge billigare. Jag fick ge för den 1400 Mvh /Edin |
|
|
morron! är intresserad... har fått mail från en annan som har en lika dan.....har mailat honom o väntar svar....släpper du den för 1000 med frakt så har du troligt en köpare på den,beroende vad den andra säljaren begär... |
|
|
Hej! OK, jag betalar frakt. Var bor du någonstans. Jag ska resa under påskhelgen. Du kanske bor nära där jag ska. så kan jag lämna över den till dig. |
|
|
tjena! Västerbotten Umeå håller jag till |
|
|
Hej! Ok, jag ska inte så långt upp. Om du köper så fraktar jag den. |
|
|
Hej! Är du fortfarande intresserad av att köpa? Vill lägga ut den på blocket annars. |
|
|
Finns på ebay för 186dollar inkl. frakt. Länk |
|
|
Länk Eller hos allas vår favoritleverantör dx! :) |
|
|
tjenis Edin_BHF! troliga är att jag tar den av dig...... maila mig ditt nr för kontakt och konto nr,. och tack ni andra för tips. du når mig på badnova1@hotmail.com |
|
|
Hej badnova! Har du fått mail, jag har skickat den. |
|
| Hej Edin joråå har fått mail av dig o svarat....vi höres | |
|
Satsa hellre på Ediabas 7.2.0/INPA 5.0.2,sen köper du interface för 3-400kr.. ? Fault Code Reading / Resetting ? Service Light Resetting ? Annual Inspection Reset ? Read / Clear / Reset Air bag Light codes ? Read / Clear / Reset ABS Light codes ? Apply Firmware & Software updates to your BMW ? ABS Wheel Speed Sensor checking ? Real Time Diagnosis and Display Data ? Full Diagnostics ? Live Data Checking ? Creation of Test Plans for Repairs/Upgrades/Updates ? EWS DMW Synchronisation ? Apply Firmware & Software updates to your BMW ? Read/Clear/Reset Fault codes and faults ? Programming of vehicle functions (inc retrofitting of items) ? Coding of vehicle functions ? Monitor information ? Key Memory and Personalising ? Key Matching and Remote Control Programming ? Car Memory Setup Features ? Reset Adaptations ? Individual Values ? Alignment ? Activation ? Module Version ? Reset SMG / SSG Functions read and delete errors - adaptations - driver programming - applu coding + Many more features BMW 1 Series E87 ? BMW 3 Series E46 & E83, E90 ? BMW 5 Series E39, E60 & E61 BMW 6 Series E63, E64 ? BMW 7 Series E38, E65 & E66 ? BMW 8 Series E52 ? BMW X5 Series E53 & E83 BMW Z Models E85 & E52 ? Mini R50, R52 & R53 + Other BMW Models |
|
| BMW Dash Scanner 3 in 1 Prgvaran som finns på deras hemsida är inte den senaste.vet ej ifall man kan uppdatera i efterhand.jag har en betydligt nyare BMW Scanner 3 in 1 prg/software/mjukvara | |
|
hej Bianca finns det sida där man ser senaste verran av 3in 1 progvaran??? när det gäller impa o en passande kabel så gäller det o veta var man ni handlar dessa saker...Tips?? |
|
|
hör av dig så ska jag se ifall jag kan hjälpa dig sebbe76@msn.com |
|
|
Bianca du har post |
|
| Biamca: vart kan man få tag på Ediabas 7.2.0/INPA 5.0.2 jag har sökt som en tok på nätet men inte hittat? | |
|
Privata konton på ftp..där finns ALLT till bmw.. månader senare så kommer de till de vanliga sidorna |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.