|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej igen, Med risk för att detta kan tas som spam så vill vi i alla fall meddela att Vinterdäcken lanserades i onsdags: Länk I och med att ni gillade sommardäcken samt kom med väldigt bra konstruktiv kritik i våras tänkte jag att ni även skulle vara intresserade nu :). //Jarbo |
|
|
Jarbo: inga problem - på detta forum ses du nog mer som en Vardagshjälte ;) ---- BMW CS #6212 |
|
| Grymt! Funktionen är efterlängtad! :) | |
|
Instämmer med "marauder". Prisjakt känns som en ganska överflödig söksida på just däck, i alla fall vad gäller priser, eftersom Däckonline eller Camskill alltid är billigast (och mellan dem skiljer det bara några spänn, så det är hugget som stucket vem av dem man beställer från). Men prisjakt kan i mitt tycke ändå ha ett visst berättigande eftersom den har många filtreringsparametrar och således är bra på att sortera däck. Antag att jag vill ha en viss dimention och att den ska bullra så lite som möjligt och samtidigt ha fälgskyddskant. Då kan jag använda Prisjakt för att få fram ett antal alternativ. Som jag sedan kan beställa från Däckonline. |
|
|
Däckonline är bra, men de har ett sämre utbud på dubbdäck jämfört med de svenska aktörerna. Jag ska köpa nya dubbdäck till min C2 som har den något udda dimensionen 185/55 R15 och där tycker jag att utbudet hos Däckonline är skralt. /Masten |
|
|
WGG: Tack för tipset.. vi har kollat upp Camskill, och har nu lagt till dem under fliken internationella priser. Kommer dock ta ett tag iom att däck mestadels är manuell sortering. //Jarbo |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.