|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
Vad/var är brostugan? 1:a Maj blir tyvärr svårt för min del.. redan bortlovad (ej till demonstration ;) |
|
|
Här är info om Brostugans cafe! Länk |
|
|
Ni som är träffsugna kan följa med på Länk om Ni känner för det. Det går utmärkt att åka egen bil. Välkomna! Asken |
|
|
Vilken tid 1 maj? |
|
|
Tja...tid? Vad tycker gänget? 13-tiden? //Anders |
|
|
Jag som hade tänkt ta en sovmorgon! Det är väl bara att kravla sig upp till 1300. :-) Skall bli kul. |
|
|
Gjorde en ny tråd under "träffar"! Hojta till där ni som kommer!! //Anders |
|
|
Det verkar som det tog zlut när du flyttade på linan. Vilka kommer? zlut upp nu. Vore roligt med en massa Z även sk ZM. |
|
|
Sägs ju bli kanonväder! Jag kommer iallafall!! //Anders |
|
| Jag med! | |
|
Kom igen nu alla! Strunta i demonstrationer o sånt... Kom till Brostugan! //Anders |
|
|
Kommer inte är bortlovad på taditionell grillning 1:maj. Kommer på nästa evenemang, ett år samlades vi vid Västerhaninge kyrka och åkte via Tungegelsta & Södertäljevägen till Nynäshamn... |
|
|
Snart dax!! //Anders |
|
| Kan tyvärr inte komma, som jag skrev i Träff-tråden. Alltid lyckats missa 1a Majträffarna pga årliga säsongsavslutningarna i fjällen. Hoppas ni har det trevligt så är jag förhoppningsvis hemma till nästa träff! Vädret i sthlm ser ju klockrent ut på prognosen! | |
| Jag vann! | |
|
Och jag kom tvåa... Trevligt var det! Måste bli mer sånt här, eller hur Shadow4? Mötte en röd och en svart z4 samt en z3 på väg hem mot Ekerö nyss. Varför var inte ni med på Brostugan? //Anders |
|
|
Ja Toklimpan, det tycker jag verkligen! Vill se en hel radda med Zätor nästa gång. Jag tar med mig grabben den 6/5 samma tid +- 1 timma. Är ju utslängd ur hemmet då så då vill jag se några snygga kärringa......jag menar kärror! :-) |
|
|
Skall man vara Promedlem för att sända privata meddelanden? ZPOST realoem |
|
|
Tyvärr kunde jag inte komma men vill på nästa. |
|
|
Det är alltså i morgon söndag 6/5 vi ses igen på Brostugan! Tar också med mej grabben! Hoppas på fin-väder såklart! //Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.