|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Hur många är vi i 08 området? Och vilka är ni ;-) Vore kul o ses nånstans, ju! //Anders | |
|
Jag tror vi är ett bra stort gäng! Jag är en 26 åring med ursprung från Norrland. Bor på Norrmalm. Har en blå Z4 Coupe. Om ca en månad tänkte jag ställa på bilen! Då är jag med på en Z träff i krokarna! |
|
| Uppsala är nära... Har en mörkgrön z3 2,8. | |
|
Även jag är i Uppsala |
|
| En till som gärna åker på träff i 08-området! | |
| 018 | |
|
Jag bor på Ekerö... Kul att det redan verkar va ett gäng! Jag är "påställd o klar". Redo att träffas! //Anders |
|
| Om det blir en liten träff kanske även utsocknes kan vara välkomna? I så fall kan jag kanske tänka mig att dyka upp :-) (Norrköping är inte så långt bort ju) | |
|
Ja såklart!! Alla är välkomna! //Anders |
|
|
Södertörn, Västerhaninge... |
|
|
Håller till i Stockholm även jag. /Erik |
|
| saknas en ren Z-träff.............sällan man ser någon Z vid Brostugeträffarna....... | |
|
Söder om Sthlm finns en Silvergrå nyinskaffad Z3M. Dock är det min sambos ;) |
|
|
När är det Brostugeträffar ? Det låter kul. Tidigare har vi bara varit där på 2 hjul. Vi är 50+ båda två. |
|
|
Förr i tiden körde vi alltid en Zäta träff 1 Maj vid Brostugan. Dags för det igen! Var alltid kul o köra i kortege genom stockholm bland proletärerna. Alltid retade man någon... :-) Flyttat till Nyköping så man är väl inte en Ståckhååålmare då längre.. :-) Man jag kan nog komma ändå, bettan har ju varit avställd i två år nu så det är väl dags. /P |
|
|
Faen va kul att så många är på! Brostugan är bra och praktiskt! Jag är helt klart med på det! Ska vi bestämma 1:a maj? Tid? //Anders |
|
|
Brostugan BMWCS träffar måndagar jämna veckor 18-20. Fika, sparka däck, ljuga och lära känna både bilar o människor. Premiär 14/ Länk Sen kan man ju alltid åka dit andra dagar också. Länk Jag demonstrerar gärna 1:a Maj! |
|
| Premiär 14 Maj för BMWCS. | |
|
Är ni med i BMWCS? //Anders |
|
|
Ja, självklart! Du har tillbaka medlemsavgiften genom 10-20 % rabatt på delar och service på utvalda BMW handlare. Billigare försäkring BMW Orginalförsäkring som även gäller på bana vid av BMWCS/SC ordnade träffar. Racinglicens krävs, ordnas genom klubben. Klubbtidningen 4 ggr/år, mycket roande och nyttig läsning. Glömde rabatten på räkmackan på Brostugan............. |
|
| Västerås här, med koppling till Sthlm så jag är där med jämna mellanrum. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.