|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
Karl-Hilding |
Ett klart köpläge på 525d -08. En härlig nyare bil där du blir glad varje gång du ser den och ännu gladare när du sitter bakom ratten! |
|
Ser ju org ut style 135 |
|
Karl-Hilding |
Japp det ser så ut. Skitsnygga! |
|
Tillverkad i juni, svankstöd på förar- och passagerarstol men bara businessradion dock med USB. Måste nog åka och kolla på den i alla fall även om den ligger på gränsen i körsträcka och pris. |
|
| Ser riktigt fin ut | |
|
Hej Pew Min svärfar köpte en bil där och han är riktigt nöjd, en A4 fullt utrustad med 19 " bbs wheels. Han åkte från Köping till Borås. Biltorget har alltid fina bilar med lyx och "lull lull" |
|
|
Ok , bra att veta, har varit där själv och kollat ett par gånger, men de brukar ligga lite högt i pris. Men de har kanske lagt sig lite lägre nu. Den bilen hade inte varit registrerad på någon privatperson tidigare utan var skriven på Auto7H fr.o.m 2008-08-01 och sedan fr.o.m 2012-01-18. Har det varit en tjänstebil hos dem då tro? 325an i på Bilstudion var en privat ägare från 2009-11-30 därefter Bilia group från 12-03-08 och Bilstudion från 12-03-09. |
|
|
Hej Kan nog tänka mig att den har varit. Jag tycker också att dom ligger lite högt i pris men bilarna är oftast påkostade. Svärfarens Audi var det om jag kommer ihåg rätt. |
|
| pew: Den kan ju ha varit demobil alternativt hyrbil också. Enklast är väl att ringa och fråga. | |
|
525d till 325d-pengar hade lockat mig åtminstone, och den bilen verkar ha klart godkänt med utrustning! :) //Bjersér |
|
|
Det var en tjänstebil från Västbygg. Såg ok ut, fin invändigt, mindre tvättrepor utvändigt och en del ifyllda stenskott på huven. Bakluckan hade börjat rosta lite där det brukar. Skulle fixas på garantin enligt försäljaren. Ringde även upp den tidigare ägaren av 325an i Kungsbacka. Den hade gått mest mellan Stockholm och Göteborg. Hade bytt in den på BMW mot en ny 320d kampanjbil som var sänkt med 40.000 och fick 170.000 i inbyte. Hade köpt den när den hade gått 1700mil och var 11 månader gammal. Bakre stötfångaren var omlackad pga av en parkeringsskada. Förutom det så hade han fått göra en hjulinställning pga snedslitna framdäck. Skulle finnas papper/kvitto på det enligt honom. Det fanns nåt mindre märke på luckan till bogseröglan på främre stötfångaren. Han verkade kanske inte ha den bästa koll på bilar och lät lite snurrig. Låter väl inte som det är några konstigheter med den bilen då. Möjligen om det kan vara normalt att man får göra hjulinställning vid 4800mil redan? |
|
|
Tidigare ägare till min har också gjort en 4-hjulsinställning för en massa pengar vid 7000mil |
|
|
Den svarta 525d touring verkar fin. Härmed en lista över bilens utrustning: Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW) Prod.date 2008-06-12 Options S1CAA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES S1CBA CO2 CONTENT S2HHA LT/ALY WHEELS RADIAL SPOKE 244 RUNF S2PAA LOCKING WHEEL BOLTS S302A ALARM SYSTEM S339A SATIN CHROME S386A ROOF RAIL S3ACA TRAILER TOW HITCH S428A WARNING TRIANGLE S441A SMOKERS PACKAGE S442A CUPHOLDER S464A SKIBAG S481A SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER S488A LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER S4ATA INT.TR.FINI. BLACK HIGH-GLOSS S502A HEADLIGHT WASHER SYSTEM S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) S522A XENON LIGHT S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING S544A CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION S644A PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF. S661A RADIO BMW BUSINESS S698A AREA-CODE 2 S6FLA USB-/AUDIO INTERFACE S775A INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE S842A COLD CLIMATE VERSION S850A ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY S877A DELETION CROSS-OVER OPERATION S885A SWEDISH/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET S8S8A COUNTRY SPEC.NAVI CONTROL (ACC) S8SAA COUNTRY SPEC. RELEASE OF NAVIGATION S8SPA COP CONTROL S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING S851A LANGUAGE VERSION GERMAN Var född med dessa fälgar: Länk |
|
|
Synd att 325:an säljs av just den firman. Tar emot att köpa av en firma som verkar så oseriös. Å andra sidan har man ju många mil kvar på maskinskadeförsäkringen om det skulle bli nåt fel på den. 525:an är onekligen lockande. Får ju med drag på den vilket jag skulle få eftermontera för minst 7-8000 på 325:an. Får väl kolla om det går att pruta något på den. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.