AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
20.310

Ni som har Dynavin

Sida 2 av 2
mu
42
museo12
523 Touring-00
Skoda Superb 1,8t 11
Funkade det bra att beställa från Aliexpres.com?
Hur lång tid tog det med frakten?
Funderar på att beställa Dynavin D99 med Android till E39.
ka
183
kallevh
320 I-98
330 ci cab -02
SAAB 9-5
Hej har några frågor till er som har dynavin
1.Funkar allt i OBC på eran ? i min så visar den ingen Volt..
2.Motor.olje.Vaten tem visar samma grader.(kanske ska vara så ?
3.om man lyssnar på musik från tele,och om man backar efter det så hoppar den till radio läge.är det en inställning eller är det så.

hmm det var nått mer får fundera vad det va
ps
130
psoon
528i -00
bmw 1800 -64
funderar på att beställa en från schmiedmann, behöver man byta ut "askkoppen"/hållaren för klimatorn?

Länk
cl
5
claaau
320 coupé e46 -02
vad fick ni betala i frakt ni som beställde en sådan `?
Visa användare
308
uffe6
BMW 325IA E90 -06
För er som är sugna på en android enget så säljer min polare sin just nu.

Länk
No
11
Nolare
530xd -06
Hej

Om jag beställer en Dynavin D99 till min -06 530 med standard ljud/cd. behöver jag komplettera med en annan Cd läsare då??

//Johnny
tja

Hur man byta start upp logo på d99 e39?

A_M_P
ka
183
kallevh
320 I-98
330 ci cab -02
SAAB 9-5
A fasiken vad tiden går har forfarande inte fått Belysningen att fungera visslingen har jag inte haft tid men tänkte fixa lite med det i helgen någon som har koll vilken färg det är på kabelen som ska kopplas in sterion..
Samt undra om någon har uppdaterat sin Dynavin till den nya programvaran o hur det blev...o hur ni gjorde,,,,
Ha de bäst alla

Hejsan, provar här först innan jag gör en ny tråd. Beställde en dynavin och väntar på att få hem den. Läste att om man har Navigation i bagaget behövs ett förlängningskablage så jag beställde hem det från soundpressure.se.

Fick hem kabeln (inte dynavin dock som skickades från utlandet) och jag började spåna lite vart man ska koppla in den någonstans? Från trunken begriper ju jag också eftersom den är 6 meter lång. Men dom ska väl inte kopplas in direkt i navi-enheten? För det är inte någon kontakt som var på förlängningssladden som passade. Så vart tusan i bagaget ska man koppla in dom?
Visa användare
160
525t
Bmw M3 E46
XC60 D5
Fick du ordning på kabel omkopplingen?

Pär M
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.