|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Ni som har Dynavin Är ni Nöjd med den för o nackdelar ? vad gav ni för det ? funkar tv o dvd bra ? hur är ljudet ? är det svårt att montera ? vad bör man tänka på ? Fundera på att beställa en Dynavin från soundpressure i vallentuna | |
|
Jag köpte en själv i från www.aliexpress.com Gav 3600:- nånting... Är väldigt nöjd! TV fungerar väldigt bra med hjälp av Länk antennen DVD fungerar också bra, den låter bättre än original. Inte svårt att montera, belysningen fick jag leta ett tag för att lösa... Tycker ett avgörande jmf Hualingan är Dynavin ser betydligt mer "original ut" "BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den" Mvh Jocke W |
|
|
Jag har dynavin i alpinan, funkar fint som snus. TVn är lite jobbig i och med att kanalerna sänds på olika frekvenser beroende på var man är, rör man sig över stora ytor måste man kanalsöka stup i kvarten. En annan sak att tänka på är att om du har cd-växlare, hifi och eller navi (vet inte exakt vilken kombination det är) så kan det vara så att du behöver en förlängningskabel för dynavin + antennkabel för att över huvud taget kunna koppla in den, då orginalstereon sitter i bagageutrymmet. |
|
|
Det gäller bara bilar med original navi då behöver du 5m kabeln. Jocke W:belysningen fick jag leta ett tag för att lösa...Vad menar du med det? |
|
|
För att få belys o funka och hur den skulle kopplas.. Kommer inte ihåg nu men skall leta på det o återkomma "BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den" Mvh Jocke W |
|
|
Hej o tack för svar. Va inne på www.aliexpress.com o kollade men det stod inga namn på deras apparater så har nu maillad dom ang Dynavin hoppas få ett bra svar :) |
|
| Hej har nu fått hem min Dynavin ,hmm hade en fundering jag har original telefon i min monterat .kommer den handsfrefuktionen att funka när man kopplar in Dynavin eller måste jag koppla med den Mick man får med ? | |
|
Jag förstår inte varför folk inte köper: "Enco B046" istället? Kostar typ halva priset och ska enligt en lång tråd på e46fanatics fungera bra! Verkar vara lite problem med volymen om man har HK, men det borde vara löst snart. Kolla: Länk Finns att köpa här: Länk |
|
|
Jag mailade återförsäljaren nu och ska höra vad de kostar med frakt... Har läst lite mer i tråden på e46fanatics och det verkar som det bara är vissa som upplever problemet med HK ljudet, har ställt frågan till återförsäljaren också. |
|
|
Jocke W har du kommit på hur du fick i gång belysningen ? Hur får man i gång OBC? |
|
|
På bmw-planet.com finns många och detaljerade diskussioner om Hualingan, Dynavin m.fl och även monteringsanvisningar mm. Klart bästa informationsskällan angående dessa utrustningar. FP |
|
|
Har också en dynavin. Vad är de för belysning ni menar? |
|
|
kallevh: skall kolla på min i helgen vilken kabel det var, jag kopplade den till en annan lampa i panelen, dvs "tjuvade ström" If God doesn't drive BMW, then why is the sky blue and white Mvh Jocke W BMW CS #01430 |
|
|
Jocke W Skyst :) Haas: Belysnig i radion |
|
| Folke:Tack ska kolla där | |
|
Länken kan jag ju kosta mig att skicka också så slipper man söka på hela sajten, den är rätt omfattande. Länk Sen kan jag tänka mig att man får regga sig för att ta del av vissa dokument eller kanske för att göra inlägg osv, iaf var det så tidigare. Men läsa forumet går alltid bra. FP |
|
| Tack Folke nu blev det lättare :) | |
|
Men belysningen följer ju den övriga belysningen i instrumenten. Den lyser ju inte så fort du sätter på den och inga andra lampor är på. Kanske menar olika saker nu? |
|
|
Haas: Min gjorde inte de, den lös inte alls... men sen jag kopplat in den rätt så funkade de... mysko! If God doesn't drive BMW, then why is the sky blue and white Mvh Jocke W BMW CS #01430 |
|
| Ja samma med min som med Jocke W s | |
| Låter verkligen mysko då den ingår i själva huvudkablarna. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.