|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Kan ju alltid vara bra att veta ! Christian | |
| Åtta och en liten grill på korttransport i regn:) | |
|
hehe !.. 6 stycken har jag lyckats med. + 2 golfbagar ! ;) Christian |
|
| vi var 12 eller 13 st i en Toyota Starlet, modell bakhjulsdriven. Ingen låg i skuffen, den bilen körde vi med till matsalen när vi gick i skolan. Det var lite trångt!=) | |
|
fyy fan !...Det är itne illa! jag vill ochså göra ett test..dock inte med min bil! men kanske en gammal Volvo 740 eller nått ! Christian |
|
|
8 stycken har jag haft, en i skuffen....... Mvh Patrik |
|
|
Suck, 5 st bara...dock stora snubbar! 190/90! Enda nackdelen med E30... |
|
|
8 pers i en o2á MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 |
|
|
Weeho! Jag undrar hur många man får in... 15 pers borde ju gå. Men det ska gå att köra.. Christian |
|
|
vi var 10st i min gamla e28 en gång på cruising, men det vart lite trångt för dem i bak. jag blev stoppad den gången, men jag fick inga böter. polisen frågade om jag hade fri sikt i backspegeln!=) |
|
|
11 pers i en volvo 740 -86 Ingen låg i skuffen, två pers fram... 3 mils körning. ALDRIG MER!!! MaxPower |
|
|
-> stensth WOW ! 10 st i en E28:a !! Jag har tur om jag får in 6 i min E21:a =( Smala fjortisar ska väl gå ;) |
|
|
När jag skulle köra från skolan en dag till bushållplatsen (2 km) så fick vi in 8 pers i min e30 2-dörrars. Det var inga problem med detta, men problemet uppkom snarare när vi blev stoppade av polis (typiskt) vid första utfarten. Han påpekade att vi vid en nödsutuation skulle flyga ut hela bunten genom framrutan, och la in ett äckligt polisskratt. Som tur var fick jag fortsätta resan men dock men 5 pers i bilen. |
|
|
matz81: hehe! ja jag pratar inte om fjortisar i alla fall... den minsta utav dem som var med i bilen är ca 1,70 och väger 70kg! Den längsta drygt 1,90 samt vikt på över 100 kg!! |
|
|
Fjortisar får man in hur många som helst... =) 5st i min Fårrd, bakhjulen tog i hjulhusena, har usla dämpare bak och en framfjäder som är av... Fårrd kvalität!!! //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 |
|
jeppe_L |
28st i en valpliknande jeep (var ju ett antal år sen på skolresan, när man var lite mindre) |
|
4 st, fast det var enbart stillastående på parkering, jag tvivlar iofs på att det hade varit någon vidare bekväm tur för de två i bakluckan med benen utanför ;-) mvh Anders BMWCS #4727 |
|
| 3 pers | |
|
förare +1 man har ju ingen familjebil.... :) men de e klart... små smala fjortisar kan jag göra undantag för... /Jonas |
|
| Vi fick in förare + 8st passagerare i min gamla två dörrars E30. | |
| vi var fem i min bil förut, aldrig mer :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.