AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
56.555

vill ni ha problem köp en E61

Sida 6 av 6
Bj
2.163
Bjerser
BMW 435d xDrive F36
Mercedes GLK220 CDI 4M
Mini Cooper F55
Kamel2:
Jag tror tyvärr du missförstod något, där står "En hund till... jag lyckas räkna till sju stycken (hundar) i huvudet" om jag förkortar det. Jag pratar alltså om antalet hundar och inte antalet E61or, för att det skulle framgå att bakluckan öppnar man ofta om man har många hundar. :)

//Bjersér
ka
1
kalleskeven
BMW 530d touring 07
BMW 740i manuell 95
BMW 523i sedan 98
Har en Bmw 530D 07 sämsta bil jag haft fel ständigt på bakluckan, Eldrag pajat bytt till fast krok, Elhydralisk baklucka rasat bytt till vanliga gasdämpare, just nu funkar inget i bak innerbelysning lyser konstant går ej öppna bakluckan, torkarna bak går ej, Nedre remskiva delar sig då hälften gummi snacka om dålig konstruktion känns som fiat byggt motorn.. Har meckat o trimmat amerikanska v8 or hela mitt liv o där är allt sollitt o håller..Har nu köpt en gammal hederlig E38 manuell 740i elen på den kan man ju ialla fall mecka med...........

Hej \
Jag har f\'e5tt problem med min bmw530 i \'e5r08 e61\
Vid kallstart g\'e5r tomg\'e5ngen upp och ner mellan 500 och. 1000 varv\
N\'e4r den blir varm g\'e5r den perfekt.\
Har l\'e4st av felkoder och det stod att en t\'e4ndspole var fel \
B\'f6t den men det blev ingen skillnad kollade felkoder igen och d\'e5 stod det \
Ok\'e4nt fel \
\'e4r det n\'e5gon som har haft detta fel \
H\'e4lsningar\
Petter\
\
\
\cell \lastrow\row
}
h0
184
h03admpa
BMW I5 eDrive 40 Touring M sport
Nöjd med min 2007-LCI 163 hk. Haft den i 1 år, 3000 mil, nu har den gått 20.000 mil. Känns som ny, ingen skrammel någonstans. Motor torr och fin.

Bytt endast hjullager samt batteri. Provkört ett par nyare bilar som Opel Insignia - 12, passat -12 samt ford mondeo. Min gamla BMW överträffar dessa nya bilar.
Komfort och bullernivå oslagbart. Blir svårt att hitta en ersättare.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.