|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Annars är det du som ser dåligt finns ju massor på vägarna redan. Vi får en V40 D3 momentum till jobbet efer nyår då skall jag rapportera hur dem går;-) |
|
| Länk Photoshop på hur en kommande c70 kunde se ut.. ja g tycker den är dö läcker.. volvo har potential men de fegar alltid ur | |
|
lyfter en gammal tråd.. äger någon här på forumet en v40? den verkar riktigt intressant med den nya d4 motorn.. har börjat fundera lite grann på kommande bil och en bil i golf-klassen passar mig perfekt storleksmässigt.. gillar inte riktigt fronten på 1-serien så hoppas faceliften gör gott.. audi a3 går helt bort .. så egentligen är det bara tre bilar ja funderar på i den klassen *merca a-klass *volvo v40 *bmw 1-serie |
|
|
Inte svar på din fråga, men det är en LCI på G av 1-serien. Så fronten kommer få sig en omarbetning till de bättre (hoppas jag). Mvh/ Niclas |
|
|
Jag och min sambo har en V40 D3 -13 som vi är toknöjda med. När det är dags att uppgradera så blir det helt klart den nya D4an, den är helt fantastisk både som manuell och automat och även snålare än D3. Åk till en volvo-handlare och prova :) Tror du får mer utrustning för pengarna jämfört med bmw och mercedes om du vill ha liknande prestanda i alla 3 dessutom. Mvh Filip |
|
|
Kör ofta en v40 d3 i mitt jobb med automat jätte rolig och funkar kanon nya d4an lär ju vara en riktig höjdare snabb och snål |
|
| v40 borde väl också få en facelift under 2015 då modellen kom 2012.. hoppas verkligen 1-serie facelift blir lyckad för det är en kanonbil i övrigt | |
| Länk volvo verkar på gång med "nya" modeller .. tror vi snart får se en v40 facelift också.. tycker denna s60 cc är helt onödig egentligen men samtidigt roligt att volvo gör något udda hehe | |
| Jo, det är kul att dom gör något. Men på svenska vägar lär det inte bli en speciellt vanlig syn tror jag. | |
| Länk | |
|
Jag tror Volvo övervärderar Tors Hammare lite. I mina ögon känns det fattigt att bara trycka in den. De kunde åtminstone ansträngt sig och gjort grillen lite mer som V/S90. Jag kan inte bestämma mig om jag ens tycker fackliften blev till det bättre. Ser för naket ut nu under grillen. |
|
|
Känns mycket som en facelift på strikt budget. Men bättre än inget alls tycker jag. ------- //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.