|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Länk eller vad säger ni?? | |
|
Kan det nog vara, ser ju ut att bara vara smutsig inuti. frågan är om den är fuktskadad på något sätt ? Serva, dit med ny front rekond så borde den vara good to go ? |
|
|
Omöjligt att säga något utan att ha kikat på den. Fronten ser iaf illa åtgången ut (bucklig balk, saknad njure och stora repor längst fram på huven). Angående interiören så hade jag en gammal bil (renault) som stod ute i flera år. Den såg precis likadan ut innuti och det berodde till största del på mögel, inte alls fräscht. Det sitter inte bara på synliga ställen, utan även bakom instrumentpanel etc etc. Om du köper den, så skjutsa för guds skull inga mögelallergiker :) |
|
| Bör nog vara rätt fuktig i inredningen då den möglat såpass och undra vad som mer är trasigt än fronten då man ser att krockbalken har fått sig en smäll så kan ju fler delar vara skadade undertill såsom kyl oljetråg framvagn. Sen finns det ju inga nycklar heller så det lär nog kosta en slant att byta alla lås och koda nycklar. Men får man den för typ 15-20k så kanske det kan vara värt jobbet | |
|
Kan ju även vara strul med el/elektroniken, bromsar som sitter fast osv osv.. En bil ska ju rulla för att må bra! Den där har ju onekligen haft det fuktigt ett tag.. Det är en chansning att köpa den.. Går ju inte ens att se om motorn går? //Anders |
|
| jag hittar den inte på deras hemsida för mer info.. det står i annonsen att det är fukt i inredningen så det kanske är ett dumt köp...sen kommer den nog ändå säljas för rätt mycket | |
| Skulle ge max 10 000 för den | |
| Urk, skulle inte ta den om jag så fick 10 000 och bil... | |
|
För rätt pengar hade det kunnat vara ett kul projekt - förutsatt att den inte är ramsned (eller vad man nu säger när det är självbärande kaross...). Bättre begagnad inredning av roligare typ kan man hitta lite varstans. /Masten |
|
| Sge597 sge 597 nu är den sökbar så man hittar infon när den senare dyker upp på blocket | |
|
Och länk till bilderna om de nu ligger kvar efter auktionen Länk |
|
| det ser ut att vara riktigt mycket jobb på den | |
|
En bil att plocka delar av. Jag skulle aldrig ge mig på att försöka få ordning på högen. Som någon skrev så finns det så klart mögel på ställen man inte kommer åt, och stämmer verkligen miltalet med tanke på hur rostig den verkar vara undertill. Jag säger bara usch!! Hasse Z4 |
|
|
Jag skulle tro att bilen har stått på gräs en längre tid, då kan underredet bli såpass illa anfrätt som det är på den här bilen. Den är ju inte besiktigad sedan 2008 så troligtvis har den stått sedan 2009 åtminstone. /Masten |
|
| Vilken skrothög... | |
|
Hur mkt landade den på?? Perfekt utgångbil :) Kolfiberhuv, kolfiber front, rensa dvs krockbalkar,kasta ut inredningen in med bur och en kolfiber ht...bromsarna behöver ändå bytas ut så dit med porsche ok och dito skivor. En storservice på drivlinan sen så.. Bättre än en sur e30 eller e36 att ugå ifrån. Betvilar att underredet fått nämvärt med stryk utan det verkar mest att vara små angrepp. /Pelle |
|
| Ja möglet är nog inte lätt att bli av med och nya lås och nycklar lär väl gå på en mindre förmögenhet men sen kan det bli en perfekt busbil till lite isåka bla. Dock är det väl tyvärr ingen diffbroms i 3,0 men det går ju fixa. Men tyvärr lär den säkert köpas av någon mindre nogräknad som lagar den lite snabbt och lägger ut den på blocket och bara råka glömma berätta historiken. Det va därför jag la ut regr så spekulanter kan hitta infon. Någon som budat på den? | |
| Såld för 105´kr enligt kronofogdens hemsida... Är inte det vansinnesdyrt? | |
| Fantastiskt överpris! | |
|
Verkar ju helt sinnes...?? //Anders |
|
| Jag lekte lite med tanken att lägga ett bud.... men tänkte att lägga max 20´. Regnumret finns ju här i tråden så den går ju att följa. Var den lastad med guld månne? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.