|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Nu har jag bytt mätarhuset och kört ngr timmar och allt funkar som det ska. | |
| Verkar det fungera felfritt krille1488? nu har vi haft neråt -35 grader i en vecka och bilen spökar som aldrig förr, är ju tydligt att kylan påverkar, men hur? Och vad har klockan, mätarna, blinkersen och halvljusen för gemensam nämnare? | |
|
hejsan, märkte att kylan gjör det värre! allt har funkat felfritt för mig iomed bytet, läste en del på Tis om hur allt är kopplat och gemensam nämnare är en Bus kommer dock inte ihåg vad. var extremt rörigt system iaf, felet ligger i "ryggsäcken som finns i de äldre som i min. hade en liggande från en facelft mod utan den och de ska funka förutom att en massa varningslampor lyser, den funkade i ca 30 min sen började allt spöka som vanligt men som sagt nu lirar allt som det ska! fick pixlarna bra med som bonus. kan kolla om jag hittar skisserna om systemet och kan power posta de ifall det skulle hjälpa, lättast att hitta ett komplet från en skrotbil! avundas dig inte!lycka till |
|
| Det vore uppskattat. Så kanske man får en hum iallafall. | |
|
Hej , lyfter denna tråd då jag råkade ut för exakt samma problem idag på väg till jobbet. Vad är det för " ryggsäck" som nämns härovan och vad är det som felas i den? Kan man ta isär denna o fixa den eller vad är det som gäller för att få det felfritt? Tacksam för info från er som har varit med om detta! Mvh Magnus |
|
|
Någon som vet mer exakt vad som är felet? Hände igen igår för mig. Flippade ut en längre stund, ljuset slocknade inte när bilen stängdes av. Slog på parkeringsljuset för att spara ström. Kom tillbaka efter två timmar och då var allt normalt igen. Vill fixa detta nu. Mvh Magnus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.