|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Skulle aldrig köpa en sådan själv, tycker den har drag av Hyundai FX som kom för ca 10 år sedan. | |
|
Snygg! För mig är det de mest rimliga alternativet för en max 3 år gammal roadster runt 300kkr. __________ Mvh Grelle |
|
| Den är sjukt snygg, underbar bil...köp! | |
|
Var finns de gemensamma dragen med Hyundai-coupén menar du? Jag tycker E89:an är kalasfin! Föredrar dock Z3 ändå, den är mer hardcore på något vis. /Masten |
|
|
FX: Länk Z4: Länk Linjerna/utsvängningarna på bakskärmarna och framskärmarna tycker jag påminner om varandra. Även den på nedre delen av karossidan. |
|
| Hahahaha roligast idag! | |
|
Det finns en del drag från Z3 som tagits tillbaka och gjort designen bättre än första Z4n. Men Z3 är och förblir designmässigt överlägset! /Pane |
|
|
Är iofs jävig men jag tycker E89:an är förbannat snygg. En av de snyggaste cabbarna som finns. Riktigt läcker. Och även inredningen är fräck. Den som man ser mest själv :). /Richard |
|
| Haha! Du är rolig du snajdaren! | |
| tycker den e riktigt snygg.. den linjen som går längs karossidan är ju hämtad från gamla roadsters och lyxbilar.. kolla på nya bentley continental gt där liknande linje finns.. tämker då på midjelinjen som går upp och ner.. det som 'är ltie negativt med dagens z4 är att det inte finns någon m-modell samt att den blivit lite för tung.. gällande design och kvalitetskänsla ligger den på topp | |
|
Håller med Jerry: Det är synd att den blivit så tung och att den inte har en m-modell. Även om det för min del skulle gå alldeles utmärkt med en sdrive35. Tror och hoppas att BMW kommer släppa en M-version. Tycker den är riktigt lyckad designmässigt. Snajdarens liknelse är nog närmast att betrakta som usel =) |
|
| Tycker den är riktigt snygg. Inte lika klassisk som Z3:an men de har plockat tillbaka en del element. Och med taket på: yummie. Den kan jag tänka mig när min z3 rasar och de finns begagnade till rimligt pris. | |
|
Nog är jag konservativ med BMW:s roadsters med tycke för vackra Z3, formerna var anledningen varför jag köpte den, men men inte skulle jag sakna den mot nya Z4 vilken skönhet, och den ser faktiskt ut att ha större detaljkvalité än Z3, sedan är det där med för mycket plast i dagens bilar, jag undrar hur man trollat bort det intrycket i den nya Z4:n mvh Uffe/bildock |
|
|
Funderar allvarligt på att köpa en inom kort fast jag inser att det vore ekonomisk galenskap. Med andra ord tycker jag mycket om den... Gamla Z4:an i coupéversionen är dock ännu snyggare i mina ögon. /Erik |
|
|
Ha ha... Alla Z3 ägare gillar sin modell bäst. Konstigt?? Har haft båda z4 modellerna och den senast dvs e89 är ju i en klass för sig. Jämföra med en Hyundai då får man ha fantasi:) Tycker förresen att senaste M5 liknar Ford Granada, speciellt 1978 års modell ;) Jonas |
|
| Helt klart snyggaste Z:an! (Efter Z3M Coupé..) ;) | |
| Har tittar på lite mer bilder. Är z3 ägare och tycker så klart att den är snyggast :-)Men z4 coupé är rasande snygg och balanserad men den nya z4:an verkar vara snygg som en z3 och en z4coupé tillsammans. De verkar ha lyckats. Ska bli kul att se en i verkligheten. Har inte en halv mille på lekkontot tyvärr... | |
|
Likheten mellan BMW och HYNDAN är som likheten mellan Samantha Fox och Margreth Thatcher!! Säger allt! Klabbarparn |
|
| Äger en Sdrive 35i! faan vad nöjd jag är idag!!! | |
|
Jag tycker att det är en av de mest lyckade modellerna BMW nånsin tillverkat. Letar själv efter en 35i för rätt peng, att importera från EU. //Marin |
|
|
Snajdaren: Du måste vara lika blind som min polare som tycker att en gammal Saab 900 ser likadan ut som en Porsche 911! Han kan inte se skillnad på dem säger han! Saab 900: Länk Porsche 911: Länk Han har själv en Corvette stingray -73 med big block motorn: Länk Jag behöver moteld till hans galna utspel om Saab vs Porsche! Vilken skrothög kan man jämföra Corvetten med och säga att de ser likadana ut? Det behöver knappt finnas någon likhet, men någon linje eller nåt ska väl påminna om Corvetten. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.