|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Det gör jag också. Framförallt i jämförelse med folk som försöker få 170-180 för sina -06or. ------- //Lövet |
|
|
320d -09 8500mil för 169' är också bra pris. Länk |
|
|
Länk 314 900:- för en F11 med 2400 mil är väl okej även om utrustningen inte är den bästa... |
|
|
Rolig tråd! Är ute efter andrabil.. Fyll på bara med länkar! Mvh BMW CS #07491 |
|
|
335dT M-sport för under 200' är bra pris. Länk |
|
|
335dt: ny intagen från tyskland! Stämmer milen så är det bra pris. MvH Bmw 4-ever |
|
Raven71 |
F11 har haft 5 ägare på 2400mil. låter lite suspect i mina öron. |
|
Raven71: 5 ägare på F11an: 5: KLASÉN BIL 4:privat person 3: BENDT BIL 2: säljfirma = leasing 1: BENDT BIL inget suspekt i mina ögon |
|
|
535dT M-sport -08 med 9000mil, för 220' är bra pris. Länk |
|
| Förutom att det verkar stå linusbil.se på den sistnämna 535dT, vilket inte borgar för ett säkert köp. | |
|
De sista 335d och 535d skulle jag vara vääääääldigt försiktig med. ------- //Lövet |
|
|
535d CNT 208 första registrering i Sverige 2010-08-25, Antal ägare 9. Man måste fundera lite innan man slår till???? Mvh Länk Min bil |
|
| Länk bra pris på denna också men saknar servicebok, Och sen tycker jag det är riktigt dumt o skriva ingen testkörning vf ska man inte få kunna testköra den om man är seriös | |
|
CNT208 har skylthållare från Linus bil och saknar värmesitsar. Känns väl inte som ett direkt fynd. Den här är däremot bra om man som jag gillar E32, Individual och Champagner läder Länk en av de sista E32orna med Individualpaket med Champagner läder och Schwarz Mica lack. Mvh Stephan |
|
|
CNT 208 har ägts av Linus bil och Hoffstens motor samt flera privatägare som bara haft bilen några veckor. Verkar mystiskt. |
|
|
En 318 med rostskyddsgarnanti är väl en perfekt andrabil, eller som prisvärd bra bil i största allmänhet. Valvetronicmotorn är helt ok och går snålt. Visst, jag skulle vilja ha en 330Ci 6xl M-sport och massa utrustning som andrabil, men då är det inte andrabil utan finbil. :) |
|
|
Värd att kolla upp. Länk |
|
|
Bra utgångspris! Länk |
|
| Den "fullutrustade" 525an var ju en riktig tomhylsa | |
|
Säljaren till 525:an var ju inte blyg: *Denna ultimata familjebilen är i ett bra skick både in och utvändigt och maskinellt (Motor/V-låda) super. *Nu har du chansen att köpa en av världens bästa komfort och prestanda bilar för alla vägar till ett mycket värt pris. *Idag är Bmw en av världsledande i bilar när det gäller allt från Design, Fart, och utnämnd till Väldens bästa 4hjuls-drift + dieselmotor För dig som inte visste :) __________ Mvh Grelle |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.