AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
11.439

Mest prisvärda BMW till salu

Sida 1 av 3
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Ny tråd för prisvärda BMW modeller på svenska internetsidor.
Det är bara att börja fylla på. Man kanske får några bra tips.
Mvh
Marin
Ka
995
Kahn-d
520da Touring -13
Under förutsättning att bilen är ok och att ev köpare inte är rädd för många mil så tycker jag att denna är, om inte mest prisvärd, i vart fall mkt bil för pengarna:

Länk

Mvh Martin
ca
2.141
captainoats
530 E39 2001
Njaee, 318 med automat vet inte riktigt om jag håller med om prisvärd där, motorn får en att somna.
Visa användare
1.273
esadh
523iA -97
Det är klart den är prisvärd! Prisvärdhet handlar inte om hk/kr...

_
***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.***
Länken ifråga ( i tråden av Kahn-d ).

*Bilderna tagna i bilhall.
*Regnr utsuddat.
*Bilen finns i Älvdalen ägs av en privatperson troligtvis och inte av Bmw ;)

Mao,svårt att finna historik (fakta) om bilen innan man rullar iväg upp i norra Dalarna.

Med fakta menar jag Regnr mm.
Si
1.525
Simon76
G21 320dTA -22
Jag tycker med att den ser väldigt prisvärd ut.
Perfekt som andrabil.
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
38' för en lånmilad 318 -05 är väl inget överpris direkt. Om den är välskött och underhållen är den säkert en bra bil till ett bra pris.
Ang. säljaren BMW, tror jag mer handlar om att säljaren igentligen har ett utländskt namn som avskräcker potentiella köpare mer än om han kallas BMW. Rätt eller fel?
mvh
Marin
ca
2.141
captainoats
530 E39 2001
Tycker fortfarande inte det är ett kap.
Man tar ju beräkning som skick hk osv, hade denna haft manuell så hade den vart det, men minimotor med automat är ingen dröm.
Ka
995
Kahn-d
520da Touring -13
Är motorn så tråkig att den får en att somna alltså? "motorn får en att somna." Jag har aldrig kört en 318 med 143 hästaren, bara åkt med i en som i och för sig hade manuell låda, men att somna gjorde inte nån av oss i bilen, fövisso vart det en kort tur uppsala-sthlm tur och retur ;) Läser man autopowers recension av motorn (318 touring) ifråga tycker jag de som testade den hade mestadels positiva kommentarer. Sen om automaten gör den till ett sömnpiller låter jag vara osagt, men jag måste nog, precis som jag skrev i första inlägget påstå att den, under förutsättning att allt är ok, är ett prisvärt objekt.

Mvh Martin
e3
2.887
e34briliant
540iA -94
530D -02
Min första tanke när jag såg annonsen var just "en 318 med dom milen och AUTOMAT...inte särskilt prisvärt"
Länk ganska bra pris väll nån som vet vart den är importerad ifrån, finns 05or som är dyrare än denna. mvh
e3
2.887
e34briliant
540iA -94
530D -02
blackmanswish: Den M5an är en Italien-import.
Verkar som folk inte köper italienimporter, hur är annars BK bilforum bra eller
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Absolut inget fel på Italien import! Är bilen bättre för att säljaren hette Helmut istället för Guido?! En schyst bil är en schyst bil, oavsätt ursprungsland.

Den här 320dT -08 för 149' tycker jag är rimligt prissatt.
Länk
håller med Marin: men det jag menar är att det faktist verkara vara så att dom är värda mindre för att dom är från italien.
e3
2.887
e34briliant
540iA -94
530D -02
Det är väl billigare överlag i Italien kanske, därav att man tar in bilar därifrån. Import skrämmer ju tyvärr många men har man inte för bråttom så ska det inte vara några problem att sälja en Italien-import för ett vettigt pris.

Håller helt och håller med om att en schysst bil är en schysst bil oavsett vart den är såld som ny. Och i Europa har de ju alla rullat av samma tillverkningsband...
Marin:

Den röda ser ut att vara utan klima?
Kan det var en av de bilarna som såldes nya eller knappt körda för ett tag sedan. Vill minnas att priset för de bilarna var cirka 200TK

16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Det var 325or du tänker på

-------
//Lövet
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
"de du tänker på"

-------
//Lövet
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Men ja, det ser ut att vara den manuella ACn i den.

-------
//Lövet
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Bättre manuell AC än ingen AC ;-)
Tycker ändå den är prisvärd för 149k
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.