|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag skruvade bort allt återigen och följde kablarna tills det gick inte mer och jag hittade ingen kontakt nånstans och tog bort all tejp på kablarna! Men är det skillnad när jag har cd växlar i bagage luckan? är det jag kanske borde kolla efter? |
|
| Förmodligen är de cd växlaren som spökar, förlåt de missade jag att du hade. | |
|
bmworadian: Märkligt att du inte hittar anslutningen. Jag hade min på vänster sida om skärmen. Jag har oxå växlare bak så jag har svårt att tro att det skulle bero på det. Mvh Jimmy |
|
|
Jag har nu löst "mysteriet" med att jag hade så låg volym på min AUX-ingång. Hittade, på en amerikansk sida, att man enkelt kan justera AUX-volymen separat från huvudvolymen. När man står i AUX-läge så kan man justera Aux-ljudnivån med sifferknapparna 1-6 (de som man väljer skiva med för växlaren). 1 är lägst och 6 är högst – enkelt och logiskt. :) För att förbättra ljudet ytterligare installerade jag en Equalizer –app (Audio FX) i telefonen (Experia Arc). Efter lite justeringar där så blev ljudet grymt mycket bättre. Rekommenderas. Mvh Jimmy |
|
| Hej!! Jag tog bort all tejp osv för att kunna hitta anslutningen , och tog bort till och med panelen för sättes värmaren för att kolla extra men fanns inget!! Det enda jag hitta var det 3 olika kablar som var klippta redan från fabrik !! Så det kan inte ligga bakom cd-växlaren? | |
|
Jag tror inte 328 har denna anslutning. Min 328ci saknar den iaf. Tror att den kom någon gång 01-02 när stereon uppdaterades? Rätta mig om jag har fel! |
|
|
zunken! det kan nog stämma för min är 00 , men vad gjorde du åt saken?finns det andra möjligheter? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.