AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
31.275

BMW E39 540 undrar hur kan folk göra så?

Sida 2 av 3
br
399
braman
bmw 540 e39 01 vit m-paket
Lasse-SL500 kan du prata och skriva kinesiska.
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Tycker att bilen är fruktansvärt ful..man har stylat sönder den.Men låter mycket härligt
br
399
braman
eller hur det är den men det finns visa gubbar som tycket den är inget fel på den. eller de klagar jag skrivar dålig.
Fult för er, snyggt för andra. Bara att acceptera.
Ch
60
ChrisG
325 1992
Precis...svart tak eller huv ge upp,vi e olika vare sig det gäller färg form, enplansvev/2plansvev 60 72 eller 90graders i en v8 motor...men amerikanskt är ljudet man strävar efter!

Ja
2.897
Japmax
530 GT -15

Alltså det här forumet behöver aktivare moderatorer,

Massa skittrådar startade av mongon som skriver som en jävla krattor.

Autopower behöver ett nytt forum där man kan redigera sina inlägg, och så behövs moderatorer. Vad krävs, pengar?
On
205
Onestorm
540iA Touring -01
525i -92
Skittråd kan jag hålla med om, men faktiskt så roar den mig lite i den grå vardagen.

Sålänge ingen är elak mot någon annan flinar jag bara åt såna här teman.
Man behöver ju inte titulera de som skriver inläggen.

Jagg tyker den ärr spenande på följa fårtsettning. ;-)
Det är lite "Ormet kruper" över det hela.

/U.

P.S. Jag kunde inte låta bli att flina lite när du själv (Japmax) i ilskan skriver:
...som en jävla krattor, fast du menar "ena".

Skratta åt det istället, det finns så många som gråter i världen ändå.
br
399
braman
Japmax hhhhhhhhhhhhhhh du är så rolig va har moderatorer gört ingetn. Nej de görde nått typ höja skatt på bensi.
On
205
Onestorm
540iA Touring -01
525i -92
Nu skrattar jag så jag nästan kissar på mig!!!

Moderatorer - Moderater...

Ahhhahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
br
399
braman
jo det vista men vill bara jävlas lite japmax
br
399
braman
va är det då fan
Länk
Pr
1.031
Profossen
En VW familjebil, letar BMW
Haha! Hellre en till sådan här tråd än 60 st nya som handlar om "lampbyte på min e36", "låter konstigt i motorn, oljan slut -samband?" etc..

Kanske dags att ha en "humor"-del så man kan flytta alla skumma trådar dit istället? Kulturgärning..
Jag tycker också det är kul, och så länge ingen är elak så är det väl okej med lite pajkastning?

Kan ju vara rätt underhållande :)
Lasse-SL500: Om den här 540:in låter skit så blir jag nyfiken på om du kan ge ett exmpel på en BMW med V8 som låter bra enligt dig. Jag för min del gillar verkligen det här dova mörka mullret som den här har.
br
399
braman
Lasse-SL500 nej inget är elak kul med mig skriver lite fel. Jag tycket den 540 är skit fin om han ska lack den i samma färg som bilen är annars tycket den ser för ful med.
Henke: jag gillar det dova också, men det hörs ju bara på låga varv? Den där dåren varvar ju motorn hela tiden och då låter den som sämst enligt mig. Min egen 540 låter betydligt bättre på varv. 540 har två kattar, en liten ljuddämpare. Det är delat system hela vägen men går ihop längst bak i en enorm dubbeldämpare. På min bil är endast den bakre dämparen bytt mot en rostfri Magnaflow med 2.5 tums ingång. Det kan ju vara en dålig inspelning också....

Braman: kör hårt med skrivandet. Vi fattar nog, och du blir bättre ju mer du skriver! :)

Jag håller med profossen, hellre en sån här tråd än 100 nya om hur man byter en glödlampa eller om det finns ett samband mellan att det är halt och att man kör på sommardäck?
Den här låter bättre:

Länk

Den här låter också bättre, lik min egen:

Länk

En sak fattar jag inte med entusiaster som gör såna saker som den svartrutiga e39:an: de lägger ju ner så himla mycket arbete och pengar, feta fälgar, vingar, olikfärgade tanklock m.m. Och det är okej, ganska kul, även om man inte har samma smak.

Men VARFÖR tar de sedan filmer i superskabbiga områden? Ogräs överallt, rivningstomter, trasig asfalt, det ser ju så skabbigt ut? Vill man inte visa bilen i en snygg miljö när man lagt ner så mycket jobb på den?
Redigering av inlägg behövs som sagt, härligt att min iPad jävlas med mig. Här kommer andra länken som den skulle vara: Länk
Helt otroligt, många poster blir det. :( Jag klistrade in länkar från min iPad, och de funkar inte på min MacBook. De funkar förmodligen inte på Windows heller, så jag klistrar in dem på nytt och håller tummen för tredje gången gillt:

Länk

Länk

Länk
br
399
braman
De låte grum. jag vet inte varför man lägger när så mycket pengar på avgassystem bara för att få bätter ljud kör med hemmagjorda system raka rör efter katten det blir skit bra ljus 3,5 tum rör.

Jag har raka rör på min 540 feter katten 3,5 skit bra ljud.

braman
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.