AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
31.274

BMW E39 540 undrar hur kan folk göra så?

Sida 1 av 3
br
399
braman
bmw 540 e39 01 vit m-paket
titta sj säga nått
br
399
braman
glömde länken Länk
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Captur Intens II-19
Folk göra vad ??

///MVH Yngve "Hasso" Carlsson
Länk
Pr
1.031
Profossen
En VW familjebil, letar BMW
Är iofs trött nu, men vad är poängen? Schackrutig 540 automat med herrejössesfälgar okynnesåker i ett industriområde...

Den låter trevligt, men Eisenmann låter bättre tycker jag :P
br
399
braman
va är det som är svårt och se fan hella fram delen är svar plus tråskana och bakluckan
St
366
Stefan85
e36 328iM Coupé-98
Santorinblå

e46 325iC Cab-03

F20 M140i Shadow Edition-2018 SÅLD
Mineral Grey

Instagram:
@e36individual

Kolfiber? Kanske bara väntar på lackering?

Lj
209
Ljepone
E92 M-Power
Denna var rolig & se på! =)

- Bayerische Motoren Werke AG -
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Captur Intens II-19
Och i var ligger felet ?? Om man har svart tak eller huv vilket är mest fel ? Är väl en smaksak för var och en. Är ju liksom bara att skruva tillbaka orignal huv och baklucka, smidiagre än att lacka om taket :) Goda toner är det ju iallafall.

///MVH Yngve "Hasso" Carlsson
Länk
Värre styling har man sett och den här låter riktigt mysigt
br
399
braman
ni som tycker den är fin då kan ni gör så med eran bilar om ni har e39 kulle aldrig åka en bil med svarta huvet och kärmar plus lukan bak även om det är kolfiber.
A_
638
A_Persson
Tesla M3
Skoda Superb
Stavningen gör ont i ögat!!
On
205
Onestorm
540iA Touring -01
525i -92
Vad är det att reta upp sig på?

Att alla har mer eller mindre olika smak är väl bara bra, eller ska alla åka omkring i blåa eller vita e39or med 20" fälgar och M-paket?

Hade jag råd med kolfiberskärmar och huv skulle jag skaffa det.

(...om inte annat för att öka pulsen hos andra av olika anledningar...) ;-)

Tacka vet jag mångfald, det är bättre än enfald.

/U.
Ik
102
Iker
316i -98
haha älskar din stavning braman, sen har du ju själv svart lackat taket osv på din egen bil, varför klagar du på honom för? sen är det ju kolfiber vilket är väldigt dyrt som jag då tror han vill visa upp innan han kör in på lackning :) men det är bara vad jag tror :P
br
399
braman
vist tacket det gör inget om det är bara tacket typp kolla gärna på den e60 det är fin jagh ar inget säga om det. Allt passar bilen men den 540 är rätt skum.

Länk
On
205
Onestorm
540iA Touring -01
525i -92
Det där var väl inget nytt...

Kolla här bara: Länk

/U.
Ska jag misstänka något är det att en silver E39 har fått kolfiberhuv och kolfibertrösklar och nu har ägaren bestämt sig för att fortsätta på temat med att lägga folie över resten alternativt tvärtom.Dörrhandtagen och tankluckan är svarta eller kolfiberfolierade. Huven var inget jag gillar men foliering är helt ok enligt mig mycket bättre än att lacka om till annan färg, då går det att återställa.

Varför du blir upprörd är förstår jag inte har inte du till och med lackat om din Cosmossvarta 540iAM till vit?! Samt låtit taket fortsätta vara svart? Du om någon borde kunna förstå fransmannens styling ni tänker ju i liknande banor.

Mvh Stephan
AM
2.177
AMET
Bmw 320da - 09
Bmw I3

CS 7425
Tycker bilen var smaklig stylad faktiskt, fast ngn 2fast4 styling är det inte.

Värre har jag sett, håller med Hasso
Ch
60
ChrisG
325 1992
Tycker den var rätt ball,inget fel på den och vilket ljud!

Jag tycker båda exemplen är otroligt fula, smaklösa (i mina ögon). Men jag störs inte av dem, ler mest åt det och tycker det är lite charmigt att det finns folk som är så förälskade i sina bilar att de målar dem lite efter eget huvud, och inte ens tycks märka hur fult det blev, hehe... :=)

Det ser riktigt förjävligt ut, men det är kul ! :)

Jag tycker den låter skit också om jag ska vara ärlig, men om den som äger den tycker det är kul, så varför inte ?

BMW:s V8:or har cross-plane vevaxlar, jag tror det är därför de inte låter lika bra som en amerikansk V8:a med flat-plane vevaxel (eftersom tändföljden blir en annan).
Du stavar som en jävla berusad tvättbjörn braman -- är du journalist på Dagens Nyheter ? ;)
Tycker Stephan har en bra poäng ang. TS egen bil...

Vad gäller bilen i länken så kan jag inte påstå att jag gillar den men nog har man sett betydligt värre. Undrar hur väghållningen är på bilen? På ett guppigt industriområde ser det iaf inte särskilt bekvämt ut!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.