|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| Eller så blir dom mest "populära" snabbast uttjatade och "vanliga"? :) | |
|
Tror det är hugget som stucket mellan sedanen och coupén. Däremot är det väl "aldrig" rätt läge, om man inte med tur kan springa på 20% rabatt, desperat säljare, tillfälligt bensinpris på 20 kr / liter osv. Värdeminskningen är som gravitationen, det finns helt enkelt ingen hejd på den. |
|
|
acey: Men funderar man och läser av marknaden lite före man köper och undertiden man äger bilen så kan man förlora lagom mycket pengar den dag det är dags för försäljning. För går att förlora väldigt mycket om man bara går och köper första bästa för att man en morgon kommit på att man vill ha en m3a. |
|
| E man väldigt brydd om värdeminskningen så kanske man ska titta på andra objekt. Köpa en bil för 10000 sek o sen reparera den efterhand, blir säkert ett billigare alternativ. Jag köpte min M3 för jag ville ha den just då. | |
|
Vad anser ni om denna bil? Ska tydligen vara USA import men den verkar för billig för att vara sant. Man blir kanske lurad? Länk |
|
|
Leon... verkar det för billigt för att vara sant, då är det ofta inte sant, dvs att det är något som inte stämmer. Rent generellt, var försiktig med USA import av flera olika skäl! /Anders |
|
| Exakt min känsla också. Företaget säger att de använder Escrow och man har 5 dagar på sig att undersöka bilen. Dock finns det inte någon sådan billig bil i USA. Tror att det är bluff som du säger! | |
|
Tumregel nr 1. Minsta fundering så avstå! Jonas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.