|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Är besiktad senast 9/7-12 med 11500 mil på mätaren... | |
|
Så jävla dåligt. Jag mailade precis och frågade vad bilen kostar med det egentliga mätartalet... |
|
|
"Detta är ett förs uppdrag åt en kund, alltså inte min bil så vad mätaren står på är upp till ägaren att kontrollera. Jag har inget med historiken att göra mer än att jag kollat s-bok och ägarpapper." Blev svaret. Verkligheten är ju trots allt att köper man bilen genom ombud är det denne som ilskan riktas mot när miltalen granskas och inte överensstämmer med det man först trodde... |
|
| Det har väl varit diskussioner om detta förfarande tidigare och om en bilhandlare säljer en bil som förmedlingsuppdrag i sin hall så anses försäljningen vara gjord av bilhandlaren med hans åtagande. Så denna idioten kanske borde ta och fundera lite över sitt svar. | |
|
Länk Rwo till salu igen... |
|
|
Dax igen :) Länk |
|
| Hyffsad bra pris med tanke på att koppling är bytt o så. Skruvade mätare är ju a & o, men är den för övr i bra skick (maskinellt, smg, drivlina, inv o utv funtioner mm), så borde han nog få den såld (?). | |
|
Dyrt för en skruvad utan taklucka, det finns ett antal för samma pengar eller lägre utomlands. 125tkr eller lägre är ett lämpligare pris, då finns det marginal mot orörda. Här är en för 154tkr med taklucka Länk Mvh Stephan |
|
| Japp, verkligen prisvärda utomlands Stephan. Men vad denna bilen är värd då? Vad säger ni? =) | |
| Bjud 100 000 :) | |
| Hur lyckas dom städa upp serviceboken om den hade gått 17800mil innan och 11xxxmil nu? plus att han som säljer bilen åt kund då den helt plötsligt stod på 11xxx säger ju själv att han gått efter service boken så det skulle vara kul att veta hur dom städat boken !? tipex? hahaha | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.