|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Skulle uppskatta lite info om denna M5 Länk Nån som känner till den? | |
|
Var är 21" Hartge fälgarna samt Hartge framspoilern/läppen?? det e ju de som är klart snyggast på en Hartge |
|
| den ska enligt säljaren vara i mycket bra skick och haft 2 tidigare ägare i Tyskland. Säljaren heter Anton i annonsen men något helt annat i verkligheten. Hmm.. | |
| Regnummer CTF496 för de med dålig syn ;) | |
|
Telefonnumret har koppling till en enskild firma, Vardagsbilar i Karlstad. Firman har blivit fälld i Etiska nämnden för direktmarknadsföring för att ha brutit mot god sed vid direktmarknadsföring. Om bilen vet jag dessvärre inget. /Erik |
|
|
Jag har kollat på den när den stod som säljuppdrag hos en handlare i stan. Gått längre än de flesta andra E60 M5, vilket syntes. Mätaren stod på 17800 då om jag minns rätt. Jag blev inte sugen att lägga vad som begärdes för den. Enligt min uppfattning är det en 200k-bil med dom milen och skicket, men var och en får bilda sig en egen idé. Fanns en del större stenskott i fronten/huven, dock normalt för milen. Såg allmänt bruksaktig ut när man började syna den närmare, men som sagt, den är ingen lågmilare. Saknades färg på ett ställe på insidan av vänster framdörr. Man såg det gula karosserikittet. Kolfibertaket var värst av allt. Stora missfärgningar (fläckar) i framkant. Går inte att få bort. Saknades Hartgefälgar. Satt original som var lackade i mattsvart. Förarstolen var nedsutten i nederkant (ganska vanligt) och det saknades färg i ryggstödet precis vid insteget. Var helt bortslitet på ett relativt stort ställe. Gjorde ingen ytterligare koll på dokumentationen och så. Sista annonsen jag såg var den ute för 235tkr. Jag skulle rekommendera att köpa en annan. Är verkligen köparens marknad på denna modell nu, så finns ingen anledning att ta en långmilare om inte priset är riktigt bra. Internationellt E34 M5 register Länk |
|
|
..och glömde nämna att det STANK parfym (eller nåt liknande) i hela bilen. Går väl säkert att behandla bort dock. Internationellt E34 M5 register Länk |
|
| tack för all info! | |
NeZaN |
Lånar denna tråd lite grand då mitt ärende liknar det ovanstående: Tänkte kolla ifall någon visste något om denna bil: RWO274 (Chassinr. WBSNB91000B561783) Något specifikt man bör tänka på hos en M5 E60, vad är vanliga problemen osv? /NeZaN BMWCS Medlem nr: 08109 |
| Finns bilen till salu på nätet? | |
| Är inte RWO den vitfolierade som Michell&Co hade till försjäljning? | |
NeZaN |
Stämmer bra att den har varit på Chell & Co. Den är så vitt jag vet inte ute på annons. Fick bytesförslag på den idag. Bara att den kommer därifrån ringer varningsklockor för mig. /NeZaN BMWCS Medlem nr: 08109 |
|
Länk Ute igen |
|
| Och igen: Länk | |
| Skruvad mätare nu i såfall.. | |
|
Bilen är skruvad när den kom från tyskland senaste service i tyskland var på ca 19xxx mil, michell o co har bara haft den som försäljuppdrag dvs har inget med mätarskruvandet att göra, dock så försöker hoffsten lura på bilen till någon stackars köpare trots att han blivit upplyst om bilens mätarställning. |
|
| nu har även hoffsten plockat bort den. | |
|
Jag blir så förbannad när jag läser sånt här! Varför kan folk inte bara vara ärliga! :( Mvh Chrille aka. Chriz Loud |
|
|
Chrille: Jo visst blir man förbannad på folk som är oärliga, men tyvärr så gör folk vad som helst när det finns chans att göra sig en hacka. :( |
|
|
Hade Hoffsten den som lagerbil eller var det ett försäljningsuppdrag? |
|
|
RWO274 är uppe igen. :O Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.