AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
7.073

Köpråd och fin e38 eller e65-66 sökes runt Stockholm

Sida 2 av 2
Nu
192
Number_3hree
Bmw 320d GT xDrive M-sport -16 PPK
Hyundai i30 Kombi - 17
George- Jag kommenterar aldrig sådana inlägg. Men jag kan säga så här, jag vet inte om visa personer spelar dumma eller om de är det.

CTech - Lyssna inte på alla. Självklart ska man vara realistisk med priset. Och det tror jag att du är.
Vill du sälja den til rätt person så tar det tid spec om man har en spec bil! Lycka till du gör rätt.
Visa användare
ProPro-medlem
627
CTech
Alpina B5-2006 #033
BMW 750ial -90
BMWCS#7034
Tack 3hree, det är precis vad jag gör. Älskar min E38 och hade aldrig ens tänkt tanken att sälja henne om jag inte blivit så beroende av MC körning. Det får helt enkelt ta den tid det tar. Om en seriös entusiast vill ha en extremt fin och extremt påkostad och älskad E38 som inte rullar i saltet så visar denna tråd bara att det finns flera såna bilar i stugorna.

Att de inte är på annons beror bara på att det tar för lång tid svara på alla mail från lyckosökare som tror att bilen måste säljas eftersom den är på annons och att de kan bjuda "marknadspris" för en bil som duger till vilken utställning som helst. :-)

BMW 4 Life
Visa användare
1.360
d.fagersten
Bruksbil
Volvo V70 T5 Summum -05

Sommarbilar
Ford Scorpio 2,9I GLX -94
Mercedes E55 AMG -06
Mercedes 500E -92

Om du bara ska ha bilen ett år kan denna vara ett alternativ, vet inget om bilen men kan vara värd ett samtal även fast den gått sina mil..

Att den hela tiden skötts på Bmw verkstad ser jag som ett stort plus då vanliga småverstäder inte kan ett skit om E38..

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.