|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Onestorm svar:Vistt är det så ville bara ha lite tips på vad man kan göra med kärran. Funderar starkt på ett m-paket även fast dom flesta kör med detta så tycker jag de e snyggt dock är jag i valet o kvalet på fälgar blir antinegn 19" eller 18" dock undrar jag lite vad för däck dimension man kan ha då dom 19" jag hittar bara finns i 8,5" breda runt om går det att få rätt rullomkrets med dessa så kom gärna med förslag på däck dimension då jag själv har lite dålig koll på just rullomkretsen. |
|
|
Less is more anser jag... Här har du min bil t.ex. Länk Scrolla ner på sidan så ser du vad bilen rullar på. Inte alls stötigt. /U. |
|
|
Precis lagom Onestorm jäkligt snyggt gjort.Själv köpte jag ett par depo framlycktor så länge med angel eye var väl helt okej för pengarna men vill allra helst ha orginal facelift lampor men är grymt svårt att hitta. Ni kan ju ta en titt på bmw:n kika inte ihjäl er på min sommarkärra bara:) Men skämt åsido som sagt alla tips till bmw:n är av intresse |
|
| Länk där har ni länken tryck er in på bmw:n | |
|
Har en till fråga hur är dessa led baklycktor Länk Fungerar eller ser förjävligt ut? har ev ett par facelift bakljus annars på gång(en kille som säljer)Men då behöver jag någon typ av box för att led skall fungera? |
|
|
Hittade yttligare en jäkligt snygg front idag som kan vara ett alternativ till m-front så vad tycker ni denna:Länk men visserligen står det att den bara passar sedan kan detta stämma:( tyckte den var snygg utan att vara för klumpig osv men frågan är vart kan man sätta dimljus i denna? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.