|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
Ekin |
på tal om Michelin Ivalo, jag har också upplevt att dom har väldigt mycket vägljud, även brorsan och farsan har reagerat på de. Vad tycker ni som haft dom? |
|
Jag har satt på Hakka, dubbade, 225 55 16 på min E61 och jäklar vad slingrig bilen blev. Är det normalt? Jag råkade ut för det en gång på en Merca jag hade, men då hade de satt på C - däck. |
|
| Som jag skrev tidigare i tråden tyckte jag Hakka7 var riktigt lösa och sladdriga när jag satte på dom och körde i plusgrader, nu efter 150 mil är det MYCKET bättre, och nu har det dessutom kommit lite snö. Jäklar vilket bra grepp. Och dessa är lika progressiva och bra som de gamla Hakka 1 jag hade förut. Just det här att de inte tappar greppet även om bilen går på tvären, så man kan leka lite hur som helst och ändå ha kontroll. | |
| Vi hade Michelin Ivalo på en V40 på jobbet. Riktigt bullriga men dom var väl köpta 2001/2002 någon gång. | |
|
Hakka 7 dubb 245-40-18 för en del väsen Har inte kommit någon snö än ej heller is väntar fortfarande på att få testa Ha deT |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.