|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Brynet, Tackluckan finns kvar, medbringarna borde ju sittakvar de med ,för där har inte jag varit och skruat något.Står i garaget på jobbet och behöver få bort den snart. Skulle vara glad om någon tar hela bilen så jag slipper sälja delar. Har inte riktigt tid att skruva loss delar. mvh henrik |
|
|
Vi kanske ska gå ihop och handla så blir många glada. Mvh Jonas B. |
|
|
Hej! När jag konverterade min 635csi till manuell så hade jag stora problem! Kabelhärvan från styrboxen till motorn fick jag byta och hitta tillhörande llm spjälhus och styrbox, fick byta svänghjul för den kabelhärvan jag fick tag i hade 2st givare till växellådan.. Fick byta kardan + göra nya fäste i chassit till gummit som sitter där man delar kardanen.. Allting löste sig när jag hittade allt från samma bil. Varför det inte går att ta saker ifrån olika bilar vet jag inte men så vart det för mig. Mvh Andreas |
|
|
Inspirerande läsning;-) Mvh, Per-Magnus |
|
|
Ja verkligen... kunskapen och erfarenheterna på forumet är fantastiska! Holsson: Har du möjligen nackstöd i baksätet? Jag är på jakt efter kompletta svarta nackstöd, vill sedan klä om kuddarna och sätta i Alpinan. mvh Fredrik |
|
|
Hej 635csi! Nackstöd blev stulna innan jag köpte bilen som synd var.. mvh henrik |
|
|
Holsson Du har möjligen inte ett fräscht biege golv? /Bosse |
|
|
grym&elak. Golvet är av färgen blått. Henrik |
|
|
Hej Är den mörkblå nästan svart så funkar det med :-) /Bosse |
|
|
@Fredrik 635CSi: Vill börja med att på nytt tacka för krompipen. Pricken över i!! Ser att du bytt takluckelist på din svarta. Vad kostade listen och var det bökigt att byta? Blir ett jobbigt vindbrus från den från 120km/h. Tack på förhand! Med vänlig hälsning, Peter |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.