|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
Roffa1 |
Horst: Hur mkt kostade listbytet inkl arbete o material? |
| det kostade 936kr | |
Roffa1 |
Fick du ingen rabatt trots felleverans och flera misslyckade försök att montera listen? Dessutom hann du väl med att spendera flera timmar med att vänta i verkstaden? Tid = Pengar... |
| nej orkade inte tjata men fick fri lånebil till slut | |
|
Nu är det dags igen. Nästa list utsliten. Om bilen är fickparkerad och man är lång så är det ju omöjligt att gå in i bilen utan att vidröra listen. Det får bli eltejp som snabbfix men förtroendet för BMW sjunker.... Någon som har provat någon annan list? |
|
|
Jag bytte förra sommaren då min gått sönder, fick en ny variant utan den svarta sammets/velour kanten. Den hade utgått... (taskig kvalitet?). Detta medförde att jag hade 3 av en sort och 1 av en annan... INTE snyggt! Så jag bytte dom andra 3 också för att få det enhetligt. Jag har sparat mina gamla 3 som är felfria, så om det är en med svart sammets/velour kant du behöver och har vägarna förbi Vetlanda så kan du FÅ en av mina. |
|
|
Jag har 3 med sammetskant. Den som byttes vid förarplats är av en typ utan sammetskant. Jag trodde att den skulle vara bättre eftersom den gamla typen hade utgått, det kanske den var men inte mycket..... Livslängd ca 2 år för varje list. Vet inte riktigt hur jag ska göra nu. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.