|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Pugge_: Kan tänka mig det, synd att de verkar vara dyra i underhåll bara, även om det inte alls är speciellt konstigt. Är nog en sådan jag vill ha, fast lite längre fram i tiden kanske. Haha det där med motorljudet kan jag känna igen mig själv lite i :D Bianca: Okej, ja, det är ju väldigt olika bilar, men de är några som fallit mig allra bäst i smaken när det gäller kombination av design och prestanda, så tycker ändå några ord från ägare kan vara väldigt värdefulla :) |
|
| Åandra sidan så är jag lite på jakt efter nån som vill byta min m5a mot m3a. :P | |
|
Om ni räknar lite på era M-bilar, kan man göra en rimlig månadskostnad utöver bränslet? Kyro33 verkar ju ha kommit undan billigare än vad jag gjort med min 540 exempelvis, så det kanske beror mycket på vilket exemplar man införskaffar sig? OT: Undra hur lång tid det kommer dröja innan 335 är nere i runt 150tkr för en fin bil.. ^^ |
|
|
kommer typ 55mil på en tank 98a oktan, en tank ligger på ca 1200kr, och då kör jag ganska snällt. När jag bara hade M5an e39 så hade jag bensin kostad på ca 3000-4000kr/månaden. |
|
| Det är ungefär vad min 540 kostar i bensin också, men har en Volvo 850 som man kan bruka åxå om man vill få ner kostnaderna lite | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.