|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Söker firma i swe som säljer eller tar hem aluminiumpaddlar till e46 M3 smg ? Vill inte köpa via ebay.. BMW CS #07491 | |
| Även om du inte vill köpa via ebay så kan jag ändå rekommendera det. köpte mina av 360infiniteusa. Inga som helst problem. Superkvalité och snabb leverans. | |
|
Okej! Vad blev priset med frakt och var dom lätta att montera? BMW CS #07491 |
|
|
Totalt: $77,98 USD montering bestod av att skruva loss de gamla och sätta i de nya (med samma insektsnyckel.. ett barn klarar det) |
|
|
Har också sådana. Länk |
|
|
Okej! 472 kr inkl frakt. Är det inte jobbigt att det är hål i dom ? Såg att det fanns i kolfiber, men alu blir nog snyggast eller vad tycker ni? BMW CS #07491 |
|
| Du har ju aldrig fingrarna där hålen är (inte jag i alla fall). Det andra är en smaksak. Alu gör sig bra tycker jag men syns tydligt, kolfiber är mer diskret kanske i svart. | |
|
Ok, jag växlar ibland upp i en sväng med fullt rattustlag och då är det bra att man når paddeln , då denna är väl lite längre? BMW CS #07491 |
|
|
njea.. jag har för mig (har sålt m3:an) att det inte fungerade bra att växla för långt ut. Grejjen är den att infattningen kärvar om man växlar för långt ut på paddeln. Att växla lite längre ut än med originalpaddlarna fungerade bra för mig.. Kanske hade löst sig med lite 5-56?. Skulle säga nog säga att det estetiska ger mer än funktionen med längre paddlar. Kom att tänka på att jag upplevde dem som lite vassa också... bara så du vet. |
|
| Ja det är den, perfekt om man kör bana också. | |
|
Vassa på länden? Okej! Tack för alla erfarenheter! Blir en beställning i veckan! När jag ändå har er på tråden måste jag fråga angående M3 org slutpipor som monteras utanpå org rören? Sitter dessa org på samtliga M3:or eller är det extra tillbehör? BMW CS #07491 |
|
| demax: Man har inte uppfunnit någon "insektsnyckel", än... Det heter "insex". | |
| Ingen aning, sitter popnitade kromade ändrör på mitt org. system om det är de du menar. | |
|
Precis dessa som är poppnitade.. Det är inte alla som har dessa vad jag förstott?? Eller kan någon bekräfta? BMW CS #07491 |
|
| Till er som inte förstod vad jag menade med insektsnyckel - läs dawwes inlägg. | |
|
Trodde det stavas som du skrev demax=) Såna som Dawwes inlägg som man verkligen hatar, man är ju sån sjuk mupp om man letar såna felstavningar på ett bil forum |
|
| Jorgens3: Mupp kan du vara själv. Rätt skall vara rätt, man skall kalla saker o ting vid sitt rätt namn så långt som möjligt. | |
| Dawwe: Vid sitt rätta namn;) | |
| Wannabe:*Haha* Såg det efter att jag klickat på "svara", brukar ha en hel del stavfel, fort men fel som det heter, eller så är det tangentbordet som börjar bli slitet :). På garaget.org kan jag korrektur-läsa min svar o justera innan nån annan hinner märka nåt, men vad jag förstått så är det en "edit" funktion på G här på AP. | |
|
Kunde inte låta detta språkmissbruk gå förbi utan en reprimand :D Jag tyckte "insektsnyckel" var lite gulligt:) Var inte för hård! |
|
| Rättvis ska man va:). Sen är det klart, eftersom det finns något som heter/kallas (?) för "papegojtång" så är det inte omöjligt att det dyker upp en "insektsnyckel", i framtiden:) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.