|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Här tycker jag vi har ett kombinerat exempel på bra och dåligt med bilder i forum. Den första bilden (som dessutom är en video) som beskriver ett problem tillför tråden stort värde. BRA! MEN sen kommer det dåliga: alla stora flådiga bilder i signaturfilerna (dessutom med reklam) och som upprepas då samma person svarar igen i tråden. Detta gör det svårläst och väldigt mycket scrollande och bandbreddskonsumption i onödan Här kommer exemplet: Länk /Patrik, 325i cabrio -94, 325i touring -02, BMW CS 4096 |
|
|
E46fanatics är nog det sämsta forumet i hela världen. På min MacBook Pro som jag sitter vid nu får jag plats med 1(!) inlägg per scroll eftersom det är så bisarrt mycket signaturer och allmän skit. Men visst, sånt kan man justera via regler och kontroller så att använda det som argument för att ett forum blir dåligt bara för att man tillåter bilder var väl inte så smart egentligen ;) Men jag blir så irriterad varje gång jag ser forumet. ------- //Lövet |
|
|
Ja de där är helt kass, blir hur rörigt som helst med alla bilder och texter i inläggen som inte tillhör tråden. I inläggen ska det bara vara texten tillhörande tråden, ev texten som citeras, samt läkande bild/video. Att bilarna man har under sin profil vore klickbara och länkade till galleriet vore trevligt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.