AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
8.459

Autopower borde kolla in garaget.org

Sida 2 av 3
Missnöjestråd ;-)

Anders-72, så där får det väl ändå inte gå till. AP fixa!

Alla mina PM före Juni i år är borta, det retar mig. Likadant för er andra?

mvh/ Anders
Jag syftade på förlorat PRO medlemskap.

Edit samt citat vore fint.

mvh/ Anders
Visa användare
ProPro-medlem
861
Tommie (AutoPower)
G08 iX3 2022 Carbonsvart
G08 iX3 2022 Mineralvit
F45 225xe 2017
Editfunktion är på gång. Jag hoppas kunna släppa det snart. Vi hade ett möte för 2 veckor sedan då vi träffades och snackade om sajten, och filade på Edit-funktionen.

Anders-72: Jag har kollat på ditt ärende nu. Det var 2007-07-15 som betalfunktionen inte fungerade just när du ringde betalnumret. Jag gav dig då 3 års Pro-medlemskap manuellt. Det gick alltså ut 2010-07-16. Anledningen till att du inte är Pro-medlem idag, är att det gått över 4 år.
Maila mig gärna om du fortfarande har frågor om detta ärende.

Mvh
Tommie, AutoPower.se
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Tack Tommie för den goda nyheten angående Edit-funktion. :)
Tommie, finns det någon möjlighet att PM kan lagras längre? Jag har nu sett texten som anger att allt över sex månader raderas. Synd, då många trevliga konversationer nu är puts väck. T.ex skulle ett PRO-medlemskap kunna innebära att PM inte raderas - ytterligare ett skäl att bli medlem!

mvh/ Anders
32ProPro-medlem
2.449
325cabrio
330eX touring -22
330iA cabrio -03
När vi ändå pratar förbättringar så att lägga till bilder är på gott och ont. Att ha bilder som en del av sin signatur - det ger bara mer scrollande och äter mer bandbredd men att lägga till en bild för en fråga - "För att justera X, är det skruvarna här och här jag ska skruva motosls?" - det känns synd att man måste lägga sådana bilder på en annan sajt.

Det är mitt önskemål utöver edit.

Less is more samt en bild säger ibland mer än 1000 ord.

/Patrik, 325i cabrio -94, 325i touring -02, BMW CS 4096
32ProPro-medlem
2.449
325cabrio
330eX touring -22
330iA cabrio -03
och när dessa kommer så blir jag betalande pro,

Nu skulle jag haft edit :-)

/Patrik, 325i cabrio -94, 325i touring -02, BMW CS 4096
Jag håller med om bilder som signatur, det skulle bara göra forumet rörigt. Dessutom bör det vara så att forumet automatiskt skalar om bilden om den är för stor. Finns en citatfunktion så ska inte bilderna bli med i citatet heller.
Visa användare
10.321
Anders-72
525i Touring -01
Tommie: Oj! Hade det gått så lång tid? Ursäkta beskyllningen i.s.f. Ingen skugga skall falla över eder! Då är det dags att teckna sig igen då!
Jaha, då får jag (som trodde på dig Anders-72) göra avbön.
Det här måste kosta en fika :-)

mvh/ Anders
Visa användare
10.321
Anders-72
525i Touring -01
Haha, ja vi får fixa det vid tillfälle. Jag trodde t.o.m. på mig själv, så bra ljög jag ;)
Visa användare
10.321
Anders-72
525i Touring -01
Sådär! Back in business! :)
ar
457
argungu
118i -20
Nej för i helvete! Inga bilder i trådarna!

/Erik
Skulle vara grymt med en funktion som cashade länkar till bilannonser... trist att titta i gamla trådar där det länkas till annonser som (oftast) inte längre finns.

Det strider säkert mot någon regel från datainspektionen, men det vore en bra funktion. Tycker jag.
argungu : Varför i helvete vill du inte ha bilder i trådarna då? ;-)
Det blir så in i helvete tungrott att läsa forumet om det är helvetiskt mycket bilder inlagda, så nej för i h-e inga bilder i trådarna.
lägg in ett filter för svordomar också
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Ser generellt inte bilder i trådarna som störande, men visst finns det undantag där det blir överdrivet.
Jag menade själva plattformen från början, och bara för att man har en sådan har väl inget sagt att man måste ha smailys etc..?
Nu verkar det ju som en edit-funktion är pågång, och de är efterlängtat!
Bilder gör sig alldeles utmärkt i forum när det är rätt utformat men det får naturligtvis inte vara gjort som vissa amerikanska bling bling forum.
ar
457
argungu
118i -20
Varför inte bilder - henke lexus har förklarat här ovanför.

Sorry för svordomen. Glömde smileyn också! ;-)

/Erik
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.