|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Har svårt att kolla på något annat än BMW. därmed har jag också svårt att se att det skulle saknas alternativ?! Något nedan borde fungera. Förövrigt riktigt trevlig tråd. 1M - Trevlig ny bil som borde ge hyfsad bränsleekonomi. Den ska även ha bra bagageutrymme. Kanske lite väl åt det sportiga hållet men kunde inte låta bli. Länk Alpina B6 - Lyxigt med Alpina Länk M6 - Har du ju nämnt själv som alternativ, jag gillar det även om det kanske blir lite väl brutalt? Länk Länk 650i - Vanliga 6-serien lite elegantare. Länk 645i cab - Lite gammal men kunde inte låta bli, så läcker i champangemetallic Länk Z4M - Något trång kanske men trevlig. Länk Z4 - Nya Z4 ser ju helt ok ut. Länk Länk 760i - Autobahn-lok men pondus. Länk Länk 750i Länk 850Ci - Om du kan tänka dig något äldre Länk Alpina B12 - Även denna Alpinan är ju lite gammal men fin. Länk Även en tokfräsch E32 750iL eller en dito E24 M635 hade inte varit fel. BMW - Allt annat orsakar illamående. |
|
|
Glömde E9 3,0 CS BMW - Allt annat orsakar illamående. |
|
| Kan rekommendera MB SL R230 (från 2002). Både långfärdskomfort på autobahn och cabnjutning på resmålet. Det bästa av två världar. Men en Z8 vore också ok ;) | |
|
Skulle vilja göra den semestern i en F07 760I med M-sport paket och 312 ferricgrey 21" tillsammans med sophistogrey färg och shadowline med tonade rutor. Även svart dakota i bilen med svarta piano lackade lister samt tacklucka. Tror det är den ultimata bilen för ändamålet. Du blåser grabbarna i 911 på autobahn och du kan hålla bra tempo på de fina bergsvägarna:) When Batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
Eller carbon svart fungerar också:) Länk When Batman takes a vacation he does the Gumball |
|
| tycker de ska va en riktigt gt-vagn, en coupe... 6-serie, merca cl, jaguar xk, maserati, och så vidare | |
|
Ta genvägen över alperna och stanna till på någon trevlig skidort. Bilen du kör är givetvis: Länk //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Varför inte den här: Länk Gjord i ett ex - ganska unik alltså. Och det fina i kråksången är att den redan befinner sig på rivieran så du behöver bara tanka på hemvägen! ;) |
|
|
Ska han promenera dit, alltså? Jag röstar på Länk |
|
| Nej, han kan ta ett Ryan Air så kommer han undan billigt! :) | |
|
Vad hände, blev det något inköp och hur slutade resan? /Martin |
|
| Ryan Air, då är det bäst han tar flygcertifikat, för fortsätter dom på samma linje som nu så får man själv flyga planen dit man ska =) | |
|
Nå Verdi , har du inte beställt en "exklusiv" bil nu ?;) Det är inte farten som dödar, utan det plötsliga stoppet! |
|
Verdi |
Nej tyvärr. Funderar på en Porsche Panamera om ett par år. Även om jag såg en Bentley Continental GT på Blocket för 400 tkr. Litar dock mer på Porsche. |
| Panamera är en helt fantastik bil att köra! Att köra genom Europa med en sådan lär vara fint. Jag försöker dock tycka om utseendet på den fast det helt utan resultat... | |
|
6 serie Gran Coupé är nog den bil jag skulle vilja cruisa med genom Europa :) Helst svart med mörkt tonade rutor :) |
|
|
Min GT funkar helt OK till Barca. ;) Länk |
|
|
Oj oj den var riktigt läcker IMIKE;) vad är det för fälgar ? Det är inte farten som dödar, utan det plötsliga stoppet! |
|
|
312:or 21 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.