|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Till sommaren ska min se ut såhär: Länk | |
|
Blev lite sugen på såna här efter att jag provat photoshoppat dit dom, tycker dom passade ganska bra på bilen... Länk Eller ? :) |
|
|
steinreich: De hade jag på min E91. Har aldrig gillat dem. :) Jag skulle hellre välja "AC Cobras" exemplar. |
|
|
tycker att båda varianterna är okej. beror väl på vilket stuk man är ute efter. BMW - Allt annat orsakar illamående. |
|
|
Ja, CSL-stuket är helt klart ett alternativ. Fast då lutar det mer åt 19". Mina första val ser stora ut som 18". Men CSL ser små ut som 18". Såhär: Länk |
|
|
jag håller med, styling 162 sitter riktigt bra på E90. BMW - Allt annat orsakar illamående. |
|
| M193 är ju också snygga :) (om man ska köra 18") annars precis som du säger, är det CSL ska de va 19" | |
| Jag hade M193 tidigare men sålde dem och kör idag styling M260, gillar dem skarpt. De är 18" Länk | |
Verdi |
Stjärneker 189 är snyggast tycker jag. Har för övrigt ferritgrå M193 på sommardäcken nu. Riktigt bra skick. Nån som vill köpa/byta? Grandy, M260, är det M3-fälgarna det? |
|
@Verdi, Ja, originalfälg från M3 E90/E92 |
|
| Verkar som min tidigare länk gick sönder, här kommer den igen, fälg M260 Länk | |
|
Grandy: fantastiskt snyggt! Jag har länge funderat på att köpa en uppsättning M260, och efter att ha sett det så blev jag ännu mer sugen! Jag har själv styling 162 idag och jag tycker att dom är väldigt stilrena. Dock passar dom verkligen inte (enligt min mening) med M-sport paketet, och efterssom jag skall montera detta i vinter så måste jag hitta något annat... Är någon intresserad så ska jag sälja mina Styling 162 med Michelin PS2. Fälgarna är i nyskick, PM:a vid intresse. |
|
|
Såhär ser min ut: Länk Kanske ger det dig några inputs till dina funderingar. :) |
|
|
och så här ser mina ut. 19 cls,,, Länk Mvh Kevin |
|
| BBS LeMans (copy eller orginal) är aldrig fel. | |
| Jag kör vidare på Radialeker 216 18": Länk | |
|
JerdaN! Det var nog fan dom snyggaste fälgarna jag sett på en svart e90!! Helt i min smak... Skulle lätt kunna tänka mig sådana på min svarta e90, vad heter dom och vem tillverkar dom? =) |
|
|
Thorssa: Varför har du en kanon utanför dörren, vad väntar du för besök? |
|
|
steinreich: Jag håller nog med dig om att den fälgen är mycket fin på E90. Jag har gått från CSL till Style 199 med överväger att välja style 162, som du. |
|
|
Rainmaker: Tackar tackar, kul att inte bara jag gillar dem! :) All info om dimensioner m.m. står på g.org-sidan, men jag har köpt dem hos ett företag i England som heter: Länk Däremot blev det lite lustigt vid köpet, jag beställde egentligen dessa: Länk men efter betalningen var utförd så visade det sig att de var out-of-stock. Så istället skickade de mig en dyrare variant (dvs de som du sett på bilderna) men de hittar jag inte i deras sortiment... För att få tag i just denna modellen skulle jag maila direkt till dem och be om att få en offert inkl däck, monterat och balanserat samt frakt. Betalning gjorde jag via Paypal så det var inga bekymmer. Britterna är väldigt påverkade av lågkonjunkturen och vill nog ha in varje deal som de kan. Detta innebär att det kan löna sig att leta runt. :) |
|
|
Ja, för mig är det ganska värdefullt om jag kan klara mig på 18" främst för komforten. Men jag gillar verkligen looken med 19" CSL... Fan... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.