AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
8.334

M5 E39 i Norrköping?

Sida 2 av 2
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Ahh, vilken miss :-) Tar jag tillbaka mitt uttalande ang fälgarna.
Haas: Då behöver du bara ta tillbaka ditt påstående om Uppsala Avgasteknik så :)
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Nej, jag håller inte riktigt med dig där :-)
Visa användare
864
Impnaz
BMW M135i -13
BMW M5 E39 -99
BMWCS #7520
Japp...då fortsätter vi då :)
Nån som sitter på nån info om denna bil eller handlare?
Tack på förhand!

Länk
//
1.681
///Mackan
Bmw 530d F11 Xdrive Msport
Bmw 330 touring -02
Bmw E30 2.7 sugis -89
Den verkar ju fin, men bilen har haft 11 ägare hittils:( De kanske inte är så mycke igentligen, men en bil som sägs vara i "Mint condition" brukar inte ha så många ägare...däremot om den är i vanligt skick för sin ålder så är de kanske inget att bråka om! Sen att de ligger burnout bilder och filmer på garaget gör inte saken bättre.
Visa användare
864
Impnaz
BMW M135i -13
BMW M5 E39 -99
BMWCS #7520
Mackan: Hur fick du fram 11 ägare? Står 6 på transportstyrelsen. Men det kanske bara är i Sverige då? Och nja "mint" får man oftast ta med en nypa salt...
Burnoutbilder och så verkar vara borttaget vad jag kan se...men eftermarknadsfälgar och dämpare, öppna luftfilter etc är ju dock ett tecken på sådan användning.
Ja
153
Jakobenkvist
Mercedes C63 AMG kombi 2011
BMW M3 E46 "CSL" ESS 2002
BMW 320d x-drive M-Sport E91 2010

Tycker det helt är underbart att läsa alla diskussioner om bilar här på AP. Att man gjort en burnout eller sladdat något varv med en M-bil lär ju knappast vara ovanligt? Vi får väl för allt i världen hoppas att dom tål detta, annars måste det finnas en uppsjö med slutkörda M-bilar världen runt.
//
1.681
///Mackan
Bmw 530d F11 Xdrive Msport
Bmw 330 touring -02
Bmw E30 2.7 sugis -89
Impnaz menade förra bilen
Visa användare
864
Impnaz
BMW M135i -13
BMW M5 E39 -99
BMWCS #7520
Mackan: Jaha så klart :) Kanske dumt att byta diskussion mitt i tråden men kändes kanske onödigt att starta en ny...
Jakobenkvist: Nej jag håller med dig mer eller mindre. Man får räkna med att en M-bil har fått tåla en del och det har jag inga problem med. Men nog går det att köra slut på dom, och såna vill man gärna försöka undvika.
Den sista som står på Bilhuset i Jönköping var till salu privat i somras. Vet någon vad som begärdes då?

Mvh Philip
Jag som importerat den från tyskland en gång i tiden.

"Luft ska man ha i däcken inte i hjulhuset"/Ryssen
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.