|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Någon som vet nåt eller kanske till och med vart och spanat på denna? Länk Tack! | |
| Riktigt fint att den är oxford grön!! Jag vet inget om skicket men det verkar va en "färdig" bil dvs man behöver inte göra något med den, den har ju avgas, fälgar o all rolig utrustning:) | |
|
Det är en av dom snyggaste färgerna helt klart. Om man bara läser infon verkar den klockren, men man vet ju hur det kan vara... Lite långt att åka från stockholm för en kik, så kanske någon i krokarna varit och sett den. Kanske nån vet nåt om firman också.. |
|
| Du har pm.. | |
| Tja skit snygg verkar den vara men jag tycker personligen att Imolarot är snyggast på e39 | |
| Skojarfirma. Läs lite på forumet. | |
|
Jag kan sätta allt på att den bilen är långt ifrån "mintcondition". Lita aldrig aldrig på en bilfimas beskrivning på en bil så länge du inte känner säljaren i fråga eller har sett bilen med egna ögon. (På bilderna ser det ut som om tom höger dimljusglas är sprucken/kass) OBS! Sök på nätet/AP om firman så har du att läsa lite dessutom... BMW M-POWER |
|
|
Kolla upp bilen ordentligt, den firman litar jag inte på alls. Otrevligt bemötande av personalen fick jag senast jag var där för ett par veckor sedan. Jag skulle inte köpa en skruv av dom utan att undersöka till 110%. |
|
|
Tack för svar! Såklart skulle jag sökt på firman innan jag frågade. Hade brått i säng och skyller på trötthet haha! Synd att det skall vara så satans svårt med M5or. Verkar bli att köra Audi ett tag till... |
|
|
Och tack drawls! Jakten fortsätter... :) |
|
NeZaN |
Det var väl denna bil som låg ute för runt 200 000 för ett halvår sedan av privatperson? Har för mig det iaf... Kan ha fel. /NeZaN BMWCS Medlem nr: 08109 |
|
NeZan kan nog vara den. Har för mig att det är en kille från Västerås som haft den en längre tid. Länk |
|
NeZaN |
Den är ju iaf fin! Fälgarna är väl inte i min smak riktigt men den ser fet ut! /NeZaN BMWCS Medlem nr: 08109 |
|
alltid lite skeptisk till "nordschelife" klistermärken på prestandabilar.. /Johan |
|
SemirS |
Hade "nordschelife" på min M3. som jag köpte själv. Har sett bilen Live. Den är verkligen i fint skick måste jag säga för att vara så gammal. Mint Condition . |
| Man kan ju bli en aning skeptisk dessutom till en garaget sida där hälften av bilderna innehåller antingen burnouts eller bärgningsbilar... :) | |
SemirS |
Hur är dem andra körda då? 50 eller haha :P Men bilfirmer kan inte lägga ner sin tid kolla om dem har kört hårt eller inte. Bilen är i Bra skick. Den är ett monster.. |
| Fin färg...Men var är originalfälgarna? Och "sportavgassystem från Uppsala Avgasteknik" är väl inte mycket o hänga i granen? Eisenmann eller Supersprint är det som gäller:), med Eisenmann som första hands val! | |
|
Var originalfälgarna är? antagligen sålda till förmån för breyton fälgarna som är allt annat än billiga. Sitter bra mycket bättre än dom för små 18" originalen. Skräddarsytt sportsystem är inte helt fel, får man precis som man vill ha det. Ofta är det rätt dyrt, och faller i dom flesta fall bort som alternativ. |
|
|
Uppsala Avgasteknik är bland det billigaste du kan köpa...Ett motsvarande system från Eisenmann eller Supersprint kostar (betydligt?) mer...Jag funderade själv på dubbelt 3" till min M från just Uppsala Avgasteknik, 15" inkl racekattar färdigt på bil (det var 3-4 år sedan iofs), billigt men frågan är, är systemen bra med avseende på effekt, resonans o liknande? Min gissning är att systemet på bilen gick runt 20" inkl kattarna, vilket är ca 5" mer än vad Eisenmann tar för höger+vänster slutdämpare, men då får man testade/verifierade grejer som håller måttet både med tanke på ljudnivå och effekt, |
|
| Det är förvisso Bayern fälgar, inte Breyton. Dom är nog allt annat än dyra. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.