AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
3.994

Personlig reg.skylt

Sida 3 av 3
Visa användare
1.397
Erik G
X3 2.0d 16 Brunmetallic
Undrar om KUK e ledigt, skulle ju va rätt kul å retas lite, fast det får jag väl inte ha...

mvh//Erik

Ancilla, face mea laganum!
Ti
2.587
Ticco
420i -14
BLABLA e ju ledigt...

//Ticco

www.ticco.com
Ro
28
RobertF
525i -93
Har sett en Z3 M Roadster några gånger som har skylten MMM. Det var ganska schysst faktiskt.
As
119
Ash
///M Roadster -98
Såg på nätet en MRoadster som hade skylten MMMMZ3, tror det var på MZ3.net.

/Ash
Mr
606
Mr Shhh
318i E46
Boxster S
Lär ska finnas en Porsche med "911" på, tydligt och bra. En personlig favorit från nån amerikansk bilfilm är annars "XLR8", men det har för den som inte fattar nästan lite Jaguarstuk, så det ska nog vara over there som den skylten går hem.
Co
723
Copy
E34 5 speed 13 år
325 td- 95
Slantarna går faktiskt till en bra sak, och hörrdududu Asken, HUR visste du att ASKEN var ledig ;)
coppowitch
"1K BHP" för den som satsar högt!
FR
4.317
FRIFART
535i-89 M-Tech
518i-95 Executive
318i-88 IS
I etuna går/gick det två udda, en mörkbå corvette (typ 1993) med amerikanska flaggan lackerad över sig med skylten "MY TOY", den andra är en vit MB 500SEC (1984) som har "LORDEN"

Angående könsord osv är det förbjudet, men vet någon vad det kostar egentligen? har hört 5000kr men någon sa 1000kr per bokstav? vad är rätt?
Jag tycker att det kan vara både töntigt och coolt beroende på vad som står på plåten. Står det "AHMED" eller "MAJSAN" så är det oerhört töntigt. Jag såg en 911 em reg "SWOOSH". Såg urkult ut när den swooshade förbi i typ 250km/tim på E¤:an som en disapering point. En annan porsche plåt som var bra är "BYE". Men då ska man ha resurser som stödjer plåten...
Tjejens farsa har en buss som han turnerar i (har är nån sorts trubadur) och det står "ON TOUR" på den. Det tycker jag är coolt.
Andra plåtar som jag tycker skulle vara coola är t.ex
"BMW M3" på en M3:a eller "330iX" på just en 330iX. eller "BMW Z3" på min skulle inte sitta fel heller...

_________
More power! Vill ha kompressor jag med!
Länk
st
1.442
styrman1
X5 4.4 -04
320DA -06
530XD -08
Man måste ha tillstånd från BMW för att använda deras namn.
Blir nog inte lätt att få.
Jag såg en demobil, nya 7:an tror jag som hade NYABMW eller något sånt?

Automat är bekvämt
Ti
2.587
Ticco
420i -14
Z3c 4 ever!:

Så man är tönt i dina ögon då?
----------[TICCO]------------

//Ticco

www.ticco.com
Tycker Ticco är en ovanligt lyckat regnummer faktiskt!

Själv skulle jag nog ha det som står under mitt namn :)

/Johan
[CUL8ER]
Tja!

Såg en Audi RS4 (dahlbäck trimmad) som hade skylten: CU L8R

Tycker den e cool, och det bästa va att det va en blondin som körde ;-)

Mvh Tobbe
Hehe! Såg inte att Johan ville ha en "nästan" likadann... underligt att jag inte såg det :-)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.