|
Sida 2 av 7
|
|
|---|---|
|
Nu kan jag vara helt fel ute.. Men var det inte den bilen som är omlackad. Kan som sagt ha fel, men har någon aning om att jag läst det. Pratar givetvis om Norrlandsbilen. |
|
NeZaN |
Vad var isf. anledning till omlackering? Om det var pga skadegörelse eller liknande ser jag det inte som ett minus. Har den däremot varit smälld eller så kanske man skulle vilja veta lite mer ingående! /NeZaN BMWCS Medlem nr: 08109 |
|
Hur ska jag veta vad anledningen var? Som jag sa så är jag inte ens hundra på om det är den bilen.. Tänkte mest att den som är intresserad av bilen iallafall kan fråga.. Sen tänker jag inte grotta ner mig i hur vida det är bra eller dåligt om den här bilen är omlackad.. I vissa fall JA, i andra fall NEJ |
|
| Är lite intresserad av den bilen jag med! Måste få sålt på 335an först bara. Att den hinner bli såld innan M5an blir det är väl inte så troligt. Men drömma lite går ju alltid! | |
|
Verkar vara min M5 ni diskuterar. Ja, den är jävligt fräsch. Skamligt lågt pris nästan :) Fattar inte heller varför den inte blir såld. Dock bara en som kommit och kikat på den, och han var tvungen sälja sin bil först (som vanligt). Den är omlackad 2010 pga omfattande skadegörelse/stöld av inredning. Så den är EJ KROCKAD. Polisrapport finns. |
|
| Jag hade kommit och kikat direkt om inte bilen var så långt upp i Sverige. Bor i karlstad.. | |
|
Äh, ni är för bortskämda där nere, varena bil jag köper måste jag åka långt till :) Går ju flera flyg varje dag. |
|
NeZaN |
wannabedivers Nu vet jag inte riktigt vad du irriterade dig på med det jag skrev. Jag menade självklart inte att du nödvändigtvis skulle vetat någonting eller ställde något krav på dig, men jag tänkte bara om du kanske mindes någonting vad det berodde på isf. I och med att du tyckte att du hade läst någonting om just det. Men men, ber om ursäkt om jag skrev luddigt. BMWM_4ever Kul att du svarar här inne. Har kikat på din bil ett tag men finner tyvärr ingen mening med att ringa upp dig då jag inte fått min bil såld än. Känns onödigt att slösa någon annans tid då :) Den ser onekligen bra ut i skicket. Svårt att få mer bil för pengarna idag! /NeZaN BMWCS Medlem nr: 08109 |
|
Jaså du tycker han verka irriterad Nezan? tyckte då han svara lugnt som få andra jag=) M3 CAB -03 |
|
NeZaN |
jorgens3 Njae jag vet inte om han blev irriterad, men utifall att om man säger så :) Men jag undviker gärna att irritera folk i onödan. Känns bara onödigt :D /NeZaN BMWCS Medlem nr: 08109 |
| Du råkar inte vara sugen på att byta mot en RS6 -03 ? kan ju vara bra med 4x4 där uppe :D | |
|
m3efl: 4wd? Därför jag köpte 530xd förra veckan :D |
|
|
Om ca en vecka blir det vinterförvaring/avställning om ingen nappar på klippet, tror ej det blir svårt att sälja till våren, är så less på alla skojare som mailar/ringer så orkar inte. De verkar tro man är desperat att sälja, vilket ej är fallet. Funderar också på att byta in pärlan mot en GT-R, 997 turbo eller en M6 då jag ej behöver baksäte. Blir nog till våren isf. |
|
NeZaN |
BMWM_4ever Tycker du gör rätt i det. Finner ingen mening med att skänka bort grejerna. Som sagt hade jag varit spekulant själv om jag hade fått min bil såld, men jag sitter dessvärre i samma sits som du. Vill inte heller skänka bort grejerna, vilket de flesta därute inte verkar förstå. Men det är helt klart köparens marknad just nu, det märks! /NeZaN BMWCS Medlem nr: 08109 |
|
Nezan: Ja visst är det köparens marknad helt klart. 220 tusen för en M5 E60 i ett väldigt bra skick, bättre/mer prestandabil för pengarna existerar ej!! En Evo eller impreza samma årsmodell ligger i det priset, och de kostade nya ca 400. M5 med bra utrustning är nära 1milj ny. |
|
| Fast lägger man ändå så mycket som 220" är nog minimikravet från många köpare att ratten sitter på rätt sida...;) | |
| Eller är det den Norrlandskörda som kostar 220'? Den har kanske ratten på rätt sida! | |
|
Den har ratten på rätt sida.. :) |
|
|
Även jag har suttit med telefonen i handen, hyperventilerande och dreglande över priset på 225k m5an. Om jag inte har fel för mig har jag haft en pratstund med gamla ägaren (Kevin?) straxt efter inbrottet, men kan vara fel bil. Isf så är långmilen avvekade i vettigt tempo då han pendlade till danmark. Alltså inte lika kritiskt som en stadskörd bil. Och han gav seriöst intryck på mig, var sugen på att köpa den då men priset var 200k dyrare... |
|
|
Jag kan inte förstå hur många är sitter med telefonen i handen hyperventilerandes över den för 200k hos firman medans BMWM_4ever inte har en chans att bli av med sin för 225k??? Är det för att man är tvungen att flyga dit? Skall man köpa en så pass dyr bil så blir inte en flygbiljett så mycket i sammanhanget och man skaffar sig en bra uppfattning om säljaren på telefon innan man visar boardingkortet vid gaten. Är det så att man automatiskt tror att det är något skumt med bilen bara för att den är "för billig"? En högerstyrd hade jag aldrig ens tänkt tanken på att köpa, ja möjligtvis om man delar ut post och tycker att firmabilen är alldeles för tråkig, men aldrig annars. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.