|
Sida 1 av 7
|
|
|---|---|
|
Länk Skick/historik låter jag va osagt men billigt var det:-) | |
| Med stor sannolikhet en USA import iaf. Man ser de orangea positionsljusen. | |
NeZaN |
Kul om det är äkta. Då är jag lite intresserad iaf :) Ska prova att slå en signal imorgon. /NeZaN BMWCS Medlem nr: 08109 |
| Vore intressant och veta lite mer om bilen :) Nån får väl åka och kolla. | |
NeZaN |
Som mistafrizz säger är det troligtvis en USA-import. Vet inte riktigt vad som är skillnaden mellan EU-sålda och US-sålda M5or, men skulle kunna tänka mig en för rätt pris, och denna känns ju ganska bra prissatt, förutsatt att allt är som det ska och det inte handlar om skruvad mätare, krockskada osv... Ska ringa imorgon och kolla, kan då återkomma i tråden med info :) /NeZaN BMWCS Medlem nr: 08109 |
| är det bara jag som märker att den är högerstyrd?? | |
| Jag tänkte också på det 3MW. Därav priset antar jag ;) | |
|
3MW: inredningsbilden var inte upplagd i går kväll. ___ //Ulf |
|
| Då var de anledningen. Nån som vill köra postbil med 507hk? :) | |
| Salvage report..?? ;) | |
| Bara jag som tycker att det ser ut som det är helt annan kolör på dörrarna? | |
| Dörrarna är mörkare enl bilden tycker jag, kan ju vara omlackad ? | |
| Är den fortfarande billig när det visade sig att ratten var på fel sida? | |
NeZaN |
GE, nej den är inte särskilt billig längre :) Men jag vill minnas att inredningsbilden inte fanns i annonsen igår kväll, eller var det bara jag som missade den? Ringde dom iaf tidigare idag innan jag visste detta. Blev tyvärr ett kort samtal :/ /NeZaN BMWCS Medlem nr: 08109 |
NeZaN |
LLoydan, jag tror att framskärmen är omlackerad. Tycker resten ser ut att matcha. /NeZaN BMWCS Medlem nr: 08109 |
|
Lägg till 40000:- så kan man ju köpa den billigaste på blocket istället, o få en vänster styrd! Priset är alldeles för högt för en höger styrd bil, 150000:- så kanske han hade fått napp på den! |
|
| 225k för norrländska 15k milaren nu. | |
|
Japp, bilden innefrån fanns inte igår... VEM köper en M5 i Sverige med ratten på fel sida?... iofs kanske en hitflyttad britt. well why not. |
|
| peddan: Ställ samma fråga på Länk så...*haha* | |
NeZaN |
RiBBaN_ Noterade också att den sänkts ytterligare. Förstår inte varför den inte blir såld. Jag tycker den ser riktigt fräsch ut! Ser ut att vara i bra skick. Visst, nyimporterad, men det behöver ju inte vara något fel i det! Någon som har info om den? Börjar bli lite sugen :P /NeZaN BMWCS Medlem nr: 08109 |
| Är också småsugen.. Vågar man köpa en såpass långmilad bil? Som du säger så ser den riktigt fin ut! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.