|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Hej! Jodå jag ska försöka att bevara bilen i den mån jag kan. Jag har köpt delar från Schmiedmann bla bakstötdämparna kunde inte motivera mig att köpa orginal för 7000kr tyvär men annars har det mesta innhandlats på bavaria i Danderyd.Vissa delar är inte så dyra fast det är orginal,rentutsagt låga priser på vissa. Ticket kvarstår säkert har inte startat bilen sen dess,det tickade när jag köpte bilen men den tystnar sen o bara susar så fint i motorn.Lyftarna håller inte trycket så bra när den står länge möjligen?? En sak Bavaria i danderyd ska ha kred för är att delarna kommer blixtsnabbt när man beställer typ 24timmar leverans. |
|
|
Hej! Idag skiner solen så jag ställer på bilen varför vänta? Känner mig nöjd med vinter mekandet,inga större problem än så länge. Köpt lite delar i förebyggande syfte bla nya oljepumpsbultar(med locking på) byter dom vid nästa oljebyte. Lite återstår att önska bla nya dämpare i fram,dom är dåliga dock ej helt slut.Har även lite burrrr vid 70km/h och efter det.Jag får utverdera vad det kan vara,bakvagn dålig?obalans däck? stödlager,hardyskivan?växellådan?Vi får se. Annars inga felkoder att oroa sig över allt funkar. |
|
|
Hej! Lite nya bilder i garaget!Tog en sväng i dag o jag är nöjd med bilen:) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.