|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| Skillnaden att gå från bakhjulsdriven E91 med friktionsdäck, Michelin, till fyrhjulsdriven E83 med dubb är helt sjuk Nu är det roligare ju sämre före det blir och man behöver aldrig vara orlig för att inte komma loss. Jag valde inte dubb utan det följde med den här bilen men jag är übernöjd. Skulle aldrig tveka att ta dubb till en tvåhjulsdriven bil. | |
| Problemet med idiotiska politkerförslag är ju att ingen protesterar i större skala så de får som de vill ändå... Och jag får betala de eventuella ökade kostnaderna för olyckor via skattsedeln och bilförsäkringen... | |
|
Har provat dubbfritt några gånger. Köper dubbdäck alla dagar i veckan. Dubbfritt är bra så länge det är "riktigt" vinterväglag. Men på frosthalka och frusna saltvägar så är det snorhalt med dubbfritt. Och som flera sagt, polerade gator vid rödljusen. |
|
| Goddyear UG Extreme dubbat blev det i år. Kör ut från centrala Sthlm till söderort vardagar och helger kan det bli småvägar i norduppland. Kan te sig onödigt med dubb men det greppar bättre på is. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.