|
Sida 39 av 49
|
|
|---|---|
|
Lunda känner jag givetvis till då jag är från trakten nära det flygfältet... Kolla TTA inforationen om på Tierp Arena! Verkar ju en riktigt rolig bana! Varför kan de inte öppna upp det för track days? Betalar gärna medlemskap och avgifter bara man får något bra nära. Orkar inte sitta flera timmar i bil för att köra... ;-) |
|
|
Nej Hybris, jag sålde min bil själv. /Anders |
|
|
Alltid bäst att sälja själv då det kostar en hel del genom ombud och man vet dessutom inte om de prioriterar att sälja bilen framför andra egna bilar. Finansieringshjälpen kan man fixa ändå. /Anders |
|
|
Hybris, den svarta jag såg kördes av en man/kille iaf. Den såg väldigt fin ut så kan nog vara den du pratar om. Har sett Med Känslas förut när han hade den men inte sett din än, har sett någon vanlig vit 1 serie kupé bara som pimpat med kolfibergrejer, |
|
|
captainoats: Min har iofs carbon spoiler, backspeglar, svarta sidemarkers med de vita OEM glasen, svart grill. Men antar att du ser skillnad på 1M och pimpad 1-serie? Jag tror faktiskt jag också sett en vit som hade karbon. Tror jag körde om honom nere vid ICA Maxi. Jag brukar ta en sväng runt stan ibland. Men dagligen är det ju X5an som körs. Klurar på att dra på BMW träffen som startar på Novation och sen Ulva Kvarn på Tisdag. Vore kul med lite andra BMW fantaster från trakten. |
|
| Jag undrar om inte en av de spekulanter jag hade på bilen körde Porsche Cayman S och gjorde ett inbyte på BMW Novation mot den nya svarta 1M. Det dök upp en beggade Cayman just efter 1M försvann. Misstänker att det kan varit så. Bra byte! | |
|
@marlboro: Tror du sålt bilen eller hur? ;-) Hade en intresserad på min som vill erbjuda typ samma pris som för din men jag sade att jag inte är intresserad och rekommenderade att han köper din. Jag går inte så lågt i pris. ;-) |
|
|
Hade helt missat denna video. Den är från Mars så ursäkta om its old news. Men 7.45 på ringen med 1M är ganska bra. Adevo säger att han kan komma ned i 7.40 utan trafik och 7.30 med slicks. Wow! Killen kan köra! |
|
| Japp, de e en grym video som jag såg när den kom. | |
| Hybris: Jo jag sålde min igår, saknar den redan! Jag köpte den själv alldeles för billigt för 6 månader sedan, så det gick +-0. | |
|
@marlboro: Grattis! Det måste kännas lite jobbigt att inte ha den. Den är som en älskarinna. Det kommer kännas tomt om jag säljer den. Fortfarande mest prutare men det dyker upp ett par seriösa. Köpte min helt ny också men gav nog betydligt mer än dig. Jag kommer inte gå +-0 om jag säljer den under 500K tyvärr. Trots bra rabatt. Du måste fått en demobil eller ha fruktansvärt bra kontakt på BMW. |
|
| hybris: Bra kontakt på BMW? I wish! Jag har nog samma 8% som alla andra här! Det var faktiskt en begagnad på blocket. Och den hade bara gått 120 mil. Men vi gjorde en special deal utan att gå in på detaljer, så båda var nöjda. Har en känsla av att jag kommer skaffa en igen om några år... om det inte dyker upp något roligare, men det undrar jag... | |
| @marlboro: Ok då fattar jag. Enig om att det inte finns något roligare. Måste upp runt eller över millen innan det dyker upp intressanta bilar men roligare? Vette sjutton. Möjligen GT-R men den kostar ju 800K+? Inte kört den själv men lästa om ett par som gått från GT-R till 1M och de tyckte 1M var roligare även om GT-R är lite snabbare. | |
|
Hybris: Lite snabbare? :-) |
|
| marlboro: grattis kan jag inte säga men väl "de vart ju bra för dig". | |
| @acey: Ja den är ju nästan dubbel så dyr men vääääldigt långt från dubbel så snabb. ;-) | |
| Hybris: Håller med, 1M:an är det mest prisvärda nu tycker jag. Synd bara att jag inte kan utnyttja den som jag velat, men som sagt, man får ju inse sina begränsningar! Killen som köpte min är supernöjd och blev störtkär i den på studs, och dessutom ny som BMW ägare... | |
|
T.o.m självaste Jeremy Clarkson säger tre ggr " de här är en briljant bil" och det ihop med Lotus Evora och Cayman R! Billigast i gänget men helt överlägsen! Helt klart mest prisvärd är 1M. |
|
|
Hybris: Självklart ser jag skillnad på en 1M och en vanlig :) Det gör nog dom flesta, M:en är ju ruskigt mycket bredare. Såg den svarta idag igen utanför Actic i boländerna. Jag skulle gärna va med på någon träff med bmws i Uppsala, men orkar inte med nåt större event som Novation ordnar, ser hellre lite mindre och mindre planerat sådant. |
|
|
Rullar kanske förbi Novation eller Ulva imorgon beroende på väder. Hybris: Då kan vi ju ev prata vidare om när det passar oss båda. ------------------------------ Porsche - There is no substitute! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.