|
Sida 32 av 49
|
|
|---|---|
|
Jag antar att de flesta har gjort inkörningsservice. Får man fråga vilken olja har BMW-verkstäderna bytt till i bakaxelväxeln. Är det 83 22 2 282 583 SAE 75W-140 SAF-XJ + FM BOOSTER eller 83 22 1 470 080 SAF XJ w/o Friction Modifier. |
|
|
Inga fler intressen på gruppköpet hos AlphaN? Ni andra, är ni seriösa? Jag kommer beställa i veckan annars... /brum |
|
| Länk hoppas att det inte är repost men läskig rapport om stölder på 1M i UK | |
| Stilren, dags för hederlig rattkrycka kanske.. Är tydligen alla nyare BMW som stjäls så enkelt.. | |
|
Robgus:Min kompis hade en krycka på sin M5E34 det slutade med att tjuven sågade sönder ratten....... |
|
| Ja, de är ju så att vill tjuven ha något så tar han det! Men skulle man komma på dom så kan inte jag garantera att det blir en snäll utgång för tjuven! | |
|
Sant starre men fördröjer ngt i alla fall.. //Robban |
|
| 6 st 1m på blocket, för den som går i tankarna att köpa ett ex! | |
|
7 faktiskt...en bmw handlare tror bilen heter M1..:-) M-bilar Eskilstuna |
|
|
finns faktiskt 9 till salu upptäckte jag nu...gäller o skriva lite olika sökord:-) 1M, M1, 1 serie M, M-coupe....kärt barn har många namn... |
|
| Ja, se där 9st. peddan skall du slå till? har för mig du vart sugen! vilken färg i så fall? | |
|
Ja jag är sugen:-)...en vit eller orange blir det isåfall... |
|
|
Ok, den orange är jäkligt tuff ! valde själv mellan dessa två också, valet föll till slut på AW. Svart är också jäkligt tuff men lite svårare att se linjerna! |
|
|
Länk Snubbe i USA som köpt 4 st BMW 1M Coupés via auktioner utspritt över landet. Köper krockskadade bilar, en som voltat på bana och reparerar upp dessa igen. Lyckas pricka den absolut första AW 1M som kom till USA samt den sista VO 1M som levererades. Ganska ovanligt haha |
|
| Peddan -- Du vet var det finns en vit till rätt peng ;) .. | |
| Fyhelsicke att köpa en sådan bil. Man kan ju inte säga mer än att dom är duktiga på deras jobb! | |
| Houke: nja jag vill ju helst ha Navi/Hk, om jag ska handla bil för så mycket pengar..:-) | |
|
M-Bilars 1M verkar svårsåld, många som backar när väl degen ska fram. Funderar på att ge dom ett skambud på 440.000 och se om dom nappar. Dom kunde släppa den för 460.000 när jag var och provkörde. |
|
| E de inte den som är smälld o visningsbil samt olika tidningar har provat? | |
| clubsport: menar du den orange pressbilen? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.