|
Sida 31 av 49
|
|
|---|---|
| acey, du har ju bara en audi så det hade kanske varit nått för dig? | |
|
Nu har jag hämtat min, förstår de som skrivit att man bara vill ut och köra hela tiden:) vilken kärra! //Robban |
|
|
Skorpionen: Hade varit en trevlig tredjebil onekligen! Tyvärr är Cayennen på ingång och det är inte riktigt försvarbart med tre bilar av den kalibern. Twinsturbo: Förlåt, tyckte jag hade koll på bilarna i tråden, såg den bara som ny i mitt autolife-flöde :) |
|
| acey, är de en turbo du köpt? | |
| Stort Grattis robgus! | |
|
Tackar Skorpionen:) //Robban |
|
| GRattis Robban! Vilken färg vart det? | |
|
Hybris: AW //Robban |
|
|
FÖRFRÅGAN OM GRUPPKÖP KAROSSDELAR FRÅN ALPHA-N!!!!!!!! Hej där, Känner du att din "diffusor" bak är lite plastig och trist? Vill du ha en aggressivare front kanske? Då tycker jag du ska delta i ett gruppköp om lite karossdelar från ALPHA-N Performance. Länk Jag kommer köpa frontsplitters och diffusorn, de som är intresserade hör av sig till mig så ordnar jag ett paket med alla delar och fördelaktiga priser som alla får signa av på innan något beställs. Jag har lite kontakt med Alex på Alpha-N och enligt honom är frakten inte speciellt dyr. Delarna i sig är också extremt prisvärda. Företaget tillverkar aggressiva karossdelar men trots detta med en väldigt smakfull design, enligt mig åtminstone. Tillverkningen är väldigt avancerad med optiska scanners, datordesign och högprecisionstillverkning. Intresserad? Släng iväg ett mail till hugo(punkt)lilj(at)gmail(punkt).com |
|
| Skall tillägga att om vi kommer upp i omkring 10 delar så är rabatten upp emot 1000SEK per karossdel! Ännu bättre priser om fler delar! | |
| vad är priserna och vilka delar? deras web verkar inte fungera.. | |
|
Kan tänka mig frontsplitter och diffusorn, men som hybris skriver, vad kommer det att kosta ??? /Janne |
|
|
Förlåt att jag dröjt, men varit en del på sistone. Frontsplitters går ordinarie på ca. 3300:- för paret. Med klarlackering - lägg på 800kr till ungefär. Diffusorn går ordinarie på ca 5700:-. Med klarlack - lägg på 1250:- till ungefär. Resten av matematiken räknar ni enkelt ut själva! |
|
|
Har kollat med Alex på ALPHA-N, om vi är tre stycken och beställer var sitt kit diffusor + splitters blir paketet för oss ca. 8050:- per person. Det är med naken kolfiber, vill man ha klarlack får man lägga till ca. 1950:- för båda delarna. Låt mig poängtera att vem som helst får hoppa in i det här gruppköpet, ju fler desto billigare. /brumbrum |
|
|
Hybris Fresta mig inte :-) Jag vill ha allt du föreslår, och kommer att sätta upp det på min önskelista! Vad kostar allt detta tro?? Bankörning kommer det att bli oavsett i sommar. Men när garantierna går ut så vore det ju kul med lite mer hästkrafter såklart!! Vore självklart intressant med ett gruppköp på fälgar och R-däck. I am not Young enough to know everything |
|
|
Är det Karbon i 2*2 weave? Viktigt då det är samma utseende som BMW performance carbon som också är 2*2. Splittern är klart intressant. Sett för få bilder på diffusorn... Det lilla jag sett så ser den lite för snäll ut om man tex jämför med RevoZport. |
|
|
Där har du lite fler bilder. Personligen gillar jag ALPHA-N:s grejer bättre. RevoZport är feta, men det blir lätt för mycket med det stuket - svår balans. ALPHA-N har funnit en fin balans i mina ögon, dessutom döljer diffusorn mina korta Eisenmann-pipor som är lite feldesignade i mina ögon :) här är priser på de andra delarna Roof with Clear coat: 1799,- Euro Trunk: 1799,- Euro Hood: 1899,- Euro Har mailat och frågat vilken väv dom använder... /H |
|
| missade du länken? | |
|
Yep! va nog den här jag tänkte mig Länk Som svar på väven så kan man få vilken man vill, dom gör både 1x1 och 2x2 på beställning. |
|
| Javagrön 1M Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.